Hi Laura,
Ik ben nu bijna 4 wkn gestopt met de pil en we zijn er eigenlijk meteen voor gegaan. Misschien is dat niet verstandig, maar lang lang geleden (was 11 jaar aan de pil) had ik elke keer een mooie cyclus van precies 28 dagen. We hebben maar de gok genomen om er meteen voor te gaan. Ik zou toch geen maand langer kunnen wachten!
Ik merk wel duidelijk lichamelijke verschillen! Ik wist voordat ik 11 jaar geleden begon met de pil al dat ik de eisprong duidelijk voelde, had vroeger altijd last linksonder in mn buik en ging naar de ha, daar verwezen ze me voor de zekerheid maar door naar het ziekenhuis en daar vertelden ze me dat het mn eisprong was die ik voelde. Ik heb dat gevoel nu weer gehad in mn buik, nu bijna 2 wkn geleden. Dus was blij dat ik mn na zo lang weer voelde! Heel raar eigenlijk; dat je daar blij om kan zijn haha!
Verder ... ik heb nog niemand hierover gehoord op dit forum, maar: ik heb veel meer zin om te klussen hahahaha. En niet alleen tijdens de vruchtbare dagen Wel grappig eigenlijk, komt misschien door gebruik van de pil. Ik weet dat de pil ervoor kan zorgen dat je er minder zin in hebt, nou heb ik daar eigenlijk nooit iets van gemerkt, tot nu. Nou ja, goed ... het helpt natuurlijk wel als je samen voor een klein wondertje gaat! Lijkt me niks als het een verplichting wordt, maar daar heb ik dus zeker geen last van. En mn mannetje heeft ook niks te klagen
Op dit moment is 't maar afwachten! Heel spannend! Mn NOD is woensdag de 10e, heb soms 't idee dat ik iets voel, beetje zoals ongi-klachten, maar moeten nog maar even wachten he. Ben trouwens wel een beetje ongerust over 't ongi worden. Heb namelijk gehoord dat je er meer last van hebt als je van de pil af bent en dat 't langer en heviger kan zijn Zit ik niet op te wachten, maar ik denk niemand!
Beetje lang verhaal, maar vind 't heel interessant allemaal. Mooi hoe 't vrouwelijk lichaam werkt eigenlijk. En daarom vind ik 't ook eigenlijk een wonder als je zwanger wordt. Heel mooi hoe de natuur zn weg vind
Iedereen: heel veel succes! dat we 2008 maar een happy ending mogen geven!