2 weken gestopt met de pil....

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer gestopt met de pil, en is voor het echt "gaan klussen"?

Ik ben er veel te veel mee bezig, en zoals waarschijnlijk iedereen hoop ik zo dat het in 1x raak is!

Ik zou graag met anderen eens praten over de onzekerheid, de verwachtingen, de veranderingen van je lichaam ed!

Hallo!

Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil, en heb volgende week zondag mijn NOD. Erg spannend, hebben veel geklust haha, dus ik hoop op het beste. Dit is de eerste echte ronde voor ons. De vorige maand wouden we eerst mijn ongi afwachten. Dus de 14e word spannend.

Net als jij ben ik er veel te veel mee bezig, maar ik kan het niet helpen. Het beheerst mijn leven op dit moment. Mijn beste vriendin vertelde me vorige week dat ze zwanger is. Ben ontzettend blij voor haar, maar er komt ook wel jaloezie bij kijken. Bij haar was het raak in de tweede ronde.

Groetjes Maaike.

hai ik ben nu 4 weken geleden gestopt met de pil en vandaag is mij nod dus spannend ik heb al een zoontje van 18 mnd en was bij hem in de 2 ronde zwanger maar hoop stiekem nu zwanger te zijn groetjes

hey leuk dat er zo snel al reacties komen

Fijn dat we dan samen even kunnen stressen. Ik zat wanhopig alle sites op internet door te bladeren over innesteling en of je er wat van kan voelen...dat zou bij mij dan over 4 dagen zijn ongeveer. Maar goed, je kan ook overdrijven

Ook stukken over vroegtijdig symptonen herkennen is grappig, in de eerste maand kan je je misselijk voelen (ja door stress ook) veel plassen (logisch ben een vrouw ik ga altijd veel), hoofdpijn (ook niets nieuws) en vermoeidheid....

Zaken die altijd spelen dus...ik heb al een test via internet aangeschaft die je 6 dagen voor je nod kan doen. Lekker goedkoop via internet.

Ook heb ik me ingeschreven op menstruatiekalender daar rekend hij uit wanneer je vruchtbaar bent (maar verder ben ik er niet mee bezig hoor)

Ach uiteindelijk hangt het toch van veel geluk af, maar wat extra klussen kan geen kwaad rond de vruchtbare dagen

Hoop dat er bij jullie ook snel vorderingen zijn!
groetjes Laura

Hallo allemaal,

Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de pil. Heb net mijn ongi gehad dus mag nu "echt" gaan klussen. We hebben wel al veel geoefend.

Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu al aan het veranderen is. Waarschijnlijk als gevolg van het stoppen van de pil. Ik heb er namelijk 15 jaar aan gezeten zeg maar .

Ik merk dat mijn borsten wat gevoeliger zijn en dat ik wat minder snel last heb van een opgeblazen gevoel.
Dit laatste kan dan ook weer komen omdat ik nu goed oplet met wat ik eet.

Ik ben inmiddels ook begonnen met VSM Puur mama zwangerschapsvitaminen.
Hier zit ook een goede hoeveelheid foliumzuur in.
Hoe bereiden jullie je voor op je (hopelijk snel komende) zwangerschap??

Ik kan het ook niet laten om allerlei dingen op internet te bekijken (baby winkels enzo), misschien wat vroeg, maar ik word er wel blij van.
Iedereen keer als ik een zwangere vrouw zie lopen zeg ik tegen mijn man zie je ons al lopen??
Soms houdt ik me ook in hoor, vooral voor hem.
Ik ben heel slecht om mijn mond te houden vooral tegen mijn moeder.
Dit vind ik echt super moeilijk, ik deel (bijna) alles met haar.
Ze woont in de buurt dus ik zie haar ook best vaak.
Nu is het op het moment ook best druk op het werk maar ik probeer ook een beetje minder daar te komen.
Bij andere onderwerpen lees ik dat ze een positieve test in handen hebben, en dan direct het gaan vertellen aan ouders en vrienden.
Zelf weet ik niet hoe ik ga reageren vooral naar mijn eigen moeder toe.
Ik hoop dat ik er snel achter kan komen.
Voor iedereen veel klusplezier en hopelijk snel en veel positieve testen.
Groetjes
Missy

Hallo allemaal,

Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de pil. Heb net mijn ongi gehad dus mag nu "echt" gaan klussen. We hebben wel al veel geoefend.

Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu al aan het veranderen is. Waarschijnlijk als gevolg van het stoppen van de pil. Ik heb er namelijk 15 jaar aan gezeten zeg maar .

Ik merk dat mijn borsten wat gevoeliger zijn en dat ik wat minder snel last heb van een opgeblazen gevoel.
Dit laatste kan dan ook weer komen omdat ik nu goed oplet met wat ik eet.

Ik ben inmiddels ook begonnen met VSM Puur mama zwangerschapsvitaminen.
Hier zit ook een goede hoeveelheid foliumzuur in.
Hoe bereiden jullie je voor op je (hopelijk snel komende) zwangerschap??

Ik kan het ook niet laten om allerlei dingen op internet te bekijken (baby winkels enzo), misschien wat vroeg, maar ik word er wel blij van.
Iedereen keer als ik een zwangere vrouw zie lopen zeg ik tegen mijn man zie je ons al lopen??
Soms houdt ik me ook in hoor, vooral voor hem.
Ik ben heel slecht om mijn mond te houden vooral tegen mijn moeder.
Dit vind ik echt super moeilijk, ik deel (bijna) alles met haar.
Ze woont in de buurt dus ik zie haar ook best vaak.
Nu is het op het moment ook best druk op het werk maar ik probeer ook een beetje minder daar te komen.
Bij andere onderwerpen lees ik dat ze een positieve test in handen hebben, en dan direct het gaan vertellen aan ouders en vrienden.
Zelf weet ik niet hoe ik ga reageren vooral naar mijn eigen moeder toe.
Ik hoop dat ik er snel achter kan komen.
Voor iedereen veel klusplezier en hopelijk snel en veel positieve testen.
Groetjes
Missy

Hi Laura,

Ik ben nu bijna 4 wkn gestopt met de pil en we zijn er eigenlijk meteen voor gegaan. Misschien is dat niet verstandig, maar lang lang geleden (was 11 jaar aan de pil) had ik elke keer een mooie cyclus van precies 28 dagen. We hebben maar de gok genomen om er meteen voor te gaan. Ik zou toch geen maand langer kunnen wachten!

Ik merk wel duidelijk lichamelijke verschillen! Ik wist voordat ik 11 jaar geleden begon met de pil al dat ik de eisprong duidelijk voelde, had vroeger altijd last linksonder in mn buik en ging naar de ha, daar verwezen ze me voor de zekerheid maar door naar het ziekenhuis en daar vertelden ze me dat  het mn eisprong was die ik voelde. Ik heb dat gevoel nu weer gehad in mn buik, nu bijna 2 wkn geleden. Dus was blij dat ik mn na zo lang weer voelde! Heel raar eigenlijk; dat je daar blij om kan zijn haha!

Verder ... ik heb nog niemand hierover gehoord op dit forum, maar: ik heb veel meer zin om te klussen hahahaha. En niet alleen tijdens de vruchtbare dagen  Wel grappig eigenlijk, komt misschien door gebruik van de pil. Ik weet dat de pil ervoor kan zorgen dat je er minder zin in hebt, nou heb ik daar eigenlijk nooit iets van gemerkt, tot nu. Nou ja, goed ... het helpt natuurlijk wel als je  samen voor een klein wondertje gaat! Lijkt me niks als het een verplichting wordt, maar daar heb ik dus zeker geen last van. En mn mannetje heeft ook niks te klagen

Op dit moment is 't maar afwachten! Heel spannend! Mn NOD is woensdag de 10e, heb soms 't idee dat ik iets voel, beetje zoals ongi-klachten, maar moeten nog maar even wachten he. Ben trouwens wel een beetje ongerust over 't ongi worden. Heb namelijk gehoord dat je er meer last van hebt als je van de pil af bent en dat 't langer en heviger kan zijn  Zit ik niet op te wachten, maar ik denk niemand!

Beetje lang verhaal, maar vind 't heel interessant allemaal. Mooi hoe 't vrouwelijk lichaam werkt eigenlijk. En daarom vind ik 't ook eigenlijk een wonder als je zwanger wordt. Heel mooi hoe de natuur zn weg vind

Iedereen: heel veel succes! dat we 2008 maar een happy ending mogen geven!

ook wij mogen vandaag beginnen met klussenvorige week vrijdag de laatste pil ingenomen gister mn laatste ongi dag,dus we kunnen weer aan de slag...

bij mn dochtertje was ik de eerste ronde meteen zwangerdus nu hopen we weer op het zelfde resultaat haha maar goed daar moeten we niet vanuit gaan,maar togh hopen we het stiekumonze kleine meid is een half jaar oud en sommige vinden dit echt wel vroeg,maar goed wij vinden dat we eraan toe zijn en we hebben de mogelijkheid kwa financiering enzo dus we gaan er gewoon lekker voor en wie zegt dat het geen jaar duurt tja je weet nooit he,

nou meiden succes voor ons allemaal

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Terug
Bovenaan