2 weken gestopt met de pil....

@ lalaula : Ik ken het hoor.. ik was de eerste keer op, zover ik wist, mn nod nog niet ongesteld, dus gelijk een test gehaald. Helaas een langere cyclus (van 44 dgn) dus niet zwanger. Maar 2 collega's van mij waren binnen 1 keer zwanger en 1 daarvan was net gestopt met de pil waar ze al 7 jaar aan zat! Dus er is zeker weten hoop :)

Zie je er is hoop hahahahah, ik voel me zelfs misselijk, maar dat is gewoon de stress dat weet ik. Maar toch is er zo'n klein stemmetje in mijn hoofd die zegt:'maar het is wel een verschijnsel van zwangerschap'

Pff ik word zo moe van mijzelf, jullie wachten nog netjes tot de NOD en zelfs dat kan ik niet. Mijn vriend kijkt me ook af en toe al medelevend aan zo van ach gos dat meisje toch...zucht

Maar hij gaat er ook vanuit dat het harde werk niet voor niets was hihi. Hebben jullie al pijntjes of dingetjes of misselijkheid ed gevoeld?

Ik ben moe (kan ook door het weer komen...), heb gevoelige borsten en ben soms een beetje misselijk.. en de laatste 2 heb ik eigenlijk nooit. Maar ja... ik wil het gewoon zó graag dat ik me ga afvragen of ik dat wel écht voel ..

hoe lang ben je al bezig Eva? enne die gevoelige borsten heb ik ook, maar ja zoals je al aangaf kan je lichaam je erg voor de gek houden pmdat we zo graag willen!!

Ik blijf hopen over 6 dagen testen...

Dit is nu de derde ronde.. aangezien mn eerste cyclus 44 dgn was en mn tweede 26 dgn is het een beetje raden wanneer ik nu ongesteld moet worden (we hopen natuurlijk van niet!). Als ik gewoon 28 dgn aanhoud dan is donderdag mn NOD. Dus het is nu afwachten. Duim voor je!

ow vervelend echt op de gok dus...hopelijk krijg je goed nieuws. Ik zal voor je duimen!

Zijn er  al vorderingen, mensen die al een test hebben gedaan of veranderingen hebben?
groetjes Laura

Hoi!

Verdorie, ik ga net naar de wc en zie ik opeens bloed  Ik heb eigenlijk zondag pas mijn NOD, kan ik nu al ongesteld zijn geworden? Dan heb ik deze maand een cyclus van 25 dagen, vorige maand 30 dagen. Of kan dit een innestelingsbloeding zijn? Het is helder bloed, dus ik moet maar even aankijken of het doorzet.... Het zou echt balen zijn als ik ongesteld ben geworden. Maar heb geen klachten gehad wat op een ongesteldheid zou kunnen duiden, terwijl ik er normaal gesproken wel veel last van heb. Weet iemand hoe een innestelingsbloeding is?

Groetjes Maaike.

Terug
Bovenaan