Helemaal waar, als er dingen tegen zitten overdag, kan ik mij daar 's nachts nogal eens druk over maken. Dit zijn de momenten dat ik denk; maar stel dat ik nu zwanger ben, en dan ga ik naar mijn ouders met een rompertje ingepakt en wel, waarop staat de liefste opa en oma ofzo...
Ovulatietesten ga ik mij ook niet aan wagen, maar die menstruatiekalender online is wel geweldig, die rekend het precies uit en dat is natuurlijk super! We hebben zoveel geklust in die tijd dat ik vin d dat ons afzien en te weinig slaap toch wel beloond moet worden haha. Nee hoor, het is nog steeds gezellig.
Maar toch ben je onbewust bezig met het zwanger worden, je sexleven wordt toch anders of ligt dat aan mij?
Die vervelende klapperende eierstokken ook !
Ik drink ook al heel braaf geen alcohol meer, maar het stoppen met roken doe ik op het moment dat ik hoor/zie/weet dat ik zwanger ben, anders word ik helemaal zo'n gestresst typje.
Voedingslijsten uitgeprint, en zelfs al dingen die ik erg leuk vond aangeschaft, zou het zo moeten zijn dat ik niet zwanger word heb ik altijd nog een oudere zus die vast ook ooit wel aan kinderen zal willen beginnen zodra ze een vaste relatie krijgt.
En zo geef ik mijzelf excusen om veel te ver te gaan, is het jullie trouwens ook opgevallen dat overal waar je kijkt vrouwen zwanger zijn???
Om gek van te worden, leuk voor ze hoor maarre.....IK WIL OOK!!