2 weken gestopt met de pil....

Hallo ladies,

Graag zou ik met jullie willen mee kleppen!!
Ik ben in augustus gestopt met de pil en ben net ongesteld geweest dus nu KLUSSEN!!
Leuk om te lezen dat jullie er ook zo mee bezig zijn om gek van te worden!

Succes allemaal,
Sas

Ben echt verbaasd over hoeveel mensen in dezelfde situatie zitten! Ik hoop dat het zo mag zijn dat wij allen snel zwanger mogen worden, anders kan het wel eens heel vervelend worden voor onze aanhang haha.

Wat betreft het voelen van de eisprong, ik zelf weet dat het 1 deze dagen moet zijn geweest, maar heb nog niets opgemerkt? Als je erop let voel je allerlei "vreemde" dinge dus ja?

Ik ben zelfs al zo dat ik testen in huis heb en me in moet houden niet te gaan testen anders is het natuurlijk zonde want hij geeft nu toch nog niets aan! Ach ja hoe ver kan je gaan he?

Zoals ik al las is het wel degelijk mogelijk om in 1 maand zwanger te raken dus daar gaan we voor, stiekem ga ik er ook een beetje van uit, en ik weet dat dat het stomste is wat je maar mag denken. Maar ik kan het niet in de hand houden.....vreselijk!

Anderen die ook zo hoopvol zijn?

Laura, je bent zeker niet de enige die hoopt in de 1e ronde al meteen zwanger te zijn! Ik ben er namelijk ook zo eentje  Ik heb a.s. woensdag mn NOD en gisteravond had ik ongi-klachten, maar vandaag helemaal niet meer! Hele tijd maar naar 't toilet om te checken, maar nee hoor ... niks te zien. Ik hoop net als jij dus dat het meteen raak is, maar weet eigenlijk wel beter. Zijn maar weinig natuurlijk bij wie 't meteen raak is. Maar ja ... je zou diegene maar zijn he? You never know!

Groetjes,
Wish

Nee het is zeker niet raar om er een beetje vanuit te gaan dat het zal lukken de eerste ronde! Zo ben ik ook... bij elk krampje en ieder dingetje dat ik voel denk ik: zal het echt zo zijn? Je maakt jezelf er behoorlijk gek van moet ik zeggen! Heb al 4 x op een site gekeken om testen te bestellen, maar kon het nog niet. Ik wil mezelf ook weer niet teveel hoop geven. Ook de ovulatietesten wou ik wel bestellen, maar ook niet gedaan. Het is nog maar de eerste ronde, dus we proberen het eerst wel gewoon op goed geluk haha. Maar aan de andere kant: IK KAN NIET WACHTEN!
Heb al hele scenario's in m'n hoofd afgespeeld hoe ik het iedereen zou vertellen en wat ik dan allemaal moet gaan regelen! Echt gekkenwerk als ik er zo over nadenk, maar ik kan het niet laten! Hopelijk test ik zondag positief, dan is mijn Nod.

Groetjes Maaike.

P.S: Hopelijk veel zwangeren deze maand!

Helemaal waar, als er dingen tegen zitten overdag, kan ik mij daar 's nachts nogal eens druk over maken. Dit zijn de momenten dat ik denk; maar stel dat ik nu zwanger ben, en dan ga ik naar mijn ouders met een rompertje ingepakt en wel, waarop staat de liefste opa en oma ofzo...

Ovulatietesten ga ik mij ook niet aan wagen, maar die menstruatiekalender online is wel geweldig, die rekend het precies uit en dat is natuurlijk super! We hebben zoveel geklust in die tijd dat ik vin d dat ons afzien en te weinig slaap toch wel beloond moet worden haha. Nee hoor, het is nog steeds gezellig.

Maar toch ben je onbewust bezig met het zwanger worden, je sexleven wordt toch anders of ligt dat aan mij?

Die vervelende klapperende eierstokken ook !

Ik drink ook al heel braaf geen alcohol meer, maar het stoppen met roken doe ik op het moment dat ik hoor/zie/weet dat ik zwanger ben, anders word ik helemaal zo'n gestresst typje.

Voedingslijsten uitgeprint, en zelfs al dingen die ik erg leuk vond aangeschaft, zou het zo moeten zijn dat ik niet zwanger word heb ik altijd nog een oudere zus die vast ook ooit wel aan kinderen zal willen beginnen zodra ze een vaste relatie krijgt.

En zo geef ik mijzelf excusen om veel te ver te gaan, is het jullie trouwens ook opgevallen dat overal waar je kijkt vrouwen zwanger zijn???
Om gek van te worden, leuk voor ze hoor maarre.....IK WIL OOK!!

Haha ik gebruik die menstruatiekalender online ook, hartstikke handig! Babybrabbel toevallig? En je seksleven word er inderdaad anders door. Je bent meer bezig met wanneer je vruchtbaar bent en dan MOET je het in feite gewoon doen, zin of geen zin haha. Gelukkig werkt mijn vriend gewillig mee!

Ik ben ook gestopt met alcohol, voor de zekerheid alvast en probeer ook rekening te houden met voeding enzo. Ik heb nooit gerookt, dus das geen probleem voor mij.

En wat betreft dingen aanschaffen, mijn handen jeuken ontzettend erg als ik langs de Prenatal loop, maar ik heb me nog kunnen beheersen. Maar ik weet al precies wat voor kinderkamer ik wil, dus de neiging om al dingen daarvoor te kopen is heel groot.

En overal waar ik loop zie ik dikke buiken, het lijkt wel alsof het babyvirus is uitgebroken! Ik kan er heel jaloers van worden, echt erg!

Groetjes Maaike.

Nou absoluut! Steeds meer zwangere stralende vrouwen...heel vervelend haha. Maar goed, geduld zullen we moeten hebben. Volgens mij is dat een vereiste voor aanstaande zwangeren!

Over 6 dagen kan ik mijn test doen, dat kan 6 dagen voor je NOD dus das wel prettig. IK heb nl geen geduld beetje jammer maar goed niets aan te doen.

Ik ga ook zo'n klap krijgen als er staat dat ik niet zwanger ben, ik wil het gewoon zo graag, en aangezien ik het 2 jaar moest uitstellen ivm studie heb ik nu mijn hoogtepunt wel bereikt haha.

Ben ik de enige die de eerste maand al een test gaat doen, of zijn er meer van die idioten zoals ik

Haha hier is nog zo'n idioot! Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk testen. Zondag is mijn NOD en ik dwing mezelf om toch zeker tot maandag te wachten. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik testen. Maar ik zal elke maand totdat ik zwanger ben, en nog niet ongesteld op mijn NOD, testen. Ik zal ook erg teleurgesteld zijn als het negatief is, maar we moeten maar gewoon afwachten. Het is in ieder geval flink stressen haha.

Terug
Bovenaan