20 weken echo gehad

Vandaag dan de 20 weken echo (20wk 2 dg)
alles zag er geweldig uit! een echo volgens de boekjes.
ons Meisje werkte niet echt mee door steeds weg te draaien!
ze lag op een gegeven moment heerlijk op dr duimpje te sabbelen...
ze schatten haar gewicht nu op zo'n 342 gram.
hoeveel schatten ze het bij jullie?

liefs

Hoi,

Wat fijn dat alles goed is!! Grappig dat ze zo bewegelijk is! Een van onze kindjes was dat ook, ze konden niet eens meten hoe lang de botjes in de armpjes en beentjes waren!

Bij ons werden ze met 21 weken beide rond de 360 gram geschat.

Vanavond pretecho!! Ik heb er zo'n zin in!

Het gewicht van de kleintjes van ons bij 20.wk 5d was de een 371g en de andere 369g. Dit was op controle bezoek. maandag heb ik 20 w echo (21w4d). Ben zo benieuwd.

Ik heb ook net de 20 weken echo gehad en alles was goed!

Het gewicht is geschat op 361 gram bij precies 20 weken. Volgens mij hanteren ze gewoon een soort marge waarbinnen het ong. moet zitten. Als het dan bijv. echt te klein of te groot is hoor je het wel!

Nou wij genieten hier nog even lekker na!

he mommy ten eerste van harte met je goede 20 wk echo. Ons beebje was haast 400 gram en we waren 19 weken en 3 dagen. Ze gaf al aan dat we een mollig kindje kregen.
Waarschijnlijk moet ik daarom ook suiker testen.
Kon ook een groeispurt zijn hoor, dat zien ze ook wel vaker.

Geniet maar lekker van je fijne uitslag.

liefs

Fijn te horen dat alles goed is!
Ons manneke werd op 381 gr geschat.Terwijl ik 4 dgen daarvoor ookal de 20 wk echo heb gehad en toen kwam ze minder uit kwa groei en zou ik 19 wk en paar dgen zijn,terwijl ik eerder altijd 5 dgen eerder uit kwam? Ik was ook niet tevreden over die echo,vandaar dat ik 4 dgen later een second opinion heb gehad. Ons mannetje lag de eerste keer vrij rustig,maar volgens haar niet gunstig en zodoende heeft ze van de 20 min,zeker een kwartier getracht het hartje goed in beeld te krijgen, zonder maar een woord te zeggen,daarna vluchtig de metingen gedaan, gekeken naar het geslacht en toen stonden we alweer buiten ?!Ik had er geen lekker gevoel bij op die manier en 4dgen later ben ik elders geweest en die mvr legde alles heel nauwkeurig uit en kwam ik kwa groei wel weer iets eerder uit en het gewicht was ook een stuk hoger,kan toch niet in 4 dgen tijd zo gestegen zijn?
Ik moest die 2de echo helaas wel zelf betalen,maar ze heeft m genoteerd als second opinion en ik kan proberen het terug te krijgen via de ziektekostenverzekering,maar las niet ,dan niet.Ik had daarna wel meer rust.

Tjonge nog een heel verhaal zo hihi.

Geniet van het goede nieuws!

Liefs

Terug
Bovenaan