Fijn te horen dat alles goed is!
Ons manneke werd op 381 gr geschat.Terwijl ik 4 dgen daarvoor ookal de 20 wk echo heb gehad en toen kwam ze minder uit kwa groei en zou ik 19 wk en paar dgen zijn,terwijl ik eerder altijd 5 dgen eerder uit kwam? Ik was ook niet tevreden over die echo,vandaar dat ik 4 dgen later een second opinion heb gehad. Ons mannetje lag de eerste keer vrij rustig,maar volgens haar niet gunstig en zodoende heeft ze van de 20 min,zeker een kwartier getracht het hartje goed in beeld te krijgen, zonder maar een woord te zeggen,daarna vluchtig de metingen gedaan, gekeken naar het geslacht en toen stonden we alweer buiten ?!Ik had er geen lekker gevoel bij op die manier en 4dgen later ben ik elders geweest en die mvr legde alles heel nauwkeurig uit en kwam ik kwa groei wel weer iets eerder uit en het gewicht was ook een stuk hoger,kan toch niet in 4 dgen tijd zo gestegen zijn?
Ik moest die 2de echo helaas wel zelf betalen,maar ze heeft m genoteerd als second opinion en ik kan proberen het terug te krijgen via de ziektekostenverzekering,maar las niet ,dan niet.Ik had daarna wel meer rust.
Tjonge nog een heel verhaal zo hihi.
Geniet van het goede nieuws!
Liefs