20 weken echo gehad

Hey mommy3.

Ja, soms wordt je ook onnodig ongerust gemaakt. Het verschil in gewicht was wel iets minder groot zag ik nu in de papieren. Hij kwam bij de 2de echo uit op gewicht van 341,maar toch. bij de eerste echo zei de echoscopiste dat de kleine een smal hoofdje had en vroeg ze ook nog of mijn andere kinderen dat ook hadden en wat hun geboortegewicht was..?.. Ik zei,nou die waren alletwee best behoorlijk .Eerste was 3500 gr en 51 cm en de 2de 3940 en maar liefst 54 cm! Maar goed, zo zie je maar ookal is het je derde of vierde het blijft net zo spannend als bij een eerste,soms denk ik zelf juist wel wat meer. De echoscopiste van de 2de echo zei dat ze dat wel vaker zag,juist bij vrouwen die hun 3de of 4de verwachten. Bij de eerste ben je nog naief,bij de 2de ben je al wat bezorgder en bij een 3de of 4de zien ze soms spoken,bang het lot te tarten ofzo,omdat je al gezonde kinderen hebt. Hoe ervaar jij dat?

Volgende week woensdag heb ik nog een pretecho!! Joepie!!!

Liefs

hey

zo ervaar ik het ook!!!
alsof je het lot tart! 4 gezonde kinderen is een zegen en je bent toch bang om een keer diegene te zijn waar het niet goed bij is!
onze 3e had ook een klein hoofdje en heel smal koppie, ook meteen de vraag of de anderen dat ook hadden,, nee dus.. dikke bolle toetjes! hihi
maar het is gewoon een fijner meisje als dr zussen! maar dan ook kerngezond hoor!
ik heb over 5 weken weer een echo!!! pretecho!
kan niet wachten!!!

jij heel veel plezier volgende week!!!!

liefs

fijn dat alles goed is!!!
hoeveel onze kleine weegt weet ik eigenlijk niet, dat is echt aan me voorbij gegaan..
ik was zo overrompeld dat het een jochie is hahahahahaha

Terug
Bovenaan