20 weken echo gehad

Fijn dat alles goed is!

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het gewicht was tijdens de 20-wekenecho. Ik was toen 20 wk en 1 dg en het kindje werd ook op 20 wk en 1 dg geschat. Alles zag er goed uit en binnen de marges in ieder geval.

bedankt voor alle reacties!!!

Do29, wat raar zeg!!!

zo had ik bij onze 3e een 20 weken echo en bleek ze dik 2 weken achter te lopen in de groei!!!
nou ik schrok me rot wantz e zei ja het mag net hoor.. maar daar houd het op!
pfff..
de vk ook een echo gemaakt en liep ze maar 2 dagen "achter" belachelijk toch!!! maar ze had korte beentjes en een fijn koppie dus dan gaan ze zo het gewicht schatten!!!
pfff..
ze is toch geboren met 3510 gram schoon aan de haak!
en mijn dochter die ze ook rond de 7 pond schatten was toch een 4000 gram!!!
het is en blijft gokken hoor!!!

geniet er van allemaal!!!! wel leuk om te zien hoeveel de kindjes geschat werden!!

liefs

Hoi hoi,
Wat fijn dat alles goed is! En gezellig dat ze zo beweeglijk is... Ik dacht dat die van ons beweeglijk was, maar volgens mij valt dat nog wel mee..:p op de echo was er geen beweging in te krijgen en kon het alleen maar gapen :p We hebben alles wel kunnen zien, behalve het ruggetje goed, omdat krummel dus niet wilde omdraaien. Daarom mogen we nog een keer terug komen (ook niet erg:D).
Ze hebben bij ons kleintje het gewicht geschat op 325g (met 19week en 4 dagen) Was prima wat ik begrepen heb, dus daar ga ik maar gewoon van uit.
Wat grappig om van iedereen te zien op hoeveel het gewicht geschat word..:D

Inderdaad allemaal lekker genieten!!!
Liefs

haha nou die van mij was echt super bewegelijk hoor!!!
is ze de hele dagen, de echografiste moest de hele tijd meedraaien, was ze bij dr gezichtje draait ze heel snel om!
wil ze 3d kijken snel dr handje ervoor, wilde ze tussen dr benen spieken benen snel kruissen! de hele tijd ging het zo! maar we hebben het gezien allemaal!!
mijn buik bewoog dan ook flink tijdens de echo!!! dat belooft nog wat straks!!!
ach alle 3 de meiden waren zo!!!

liefs

Terug
Bovenaan