20 weken echo vraag

A

Anoniem

Guest
Ik heb maandag mijn 20 weken echo. Nu heb ik eigenlijk behalve de afspraakdatum geen info mee gekregen.
Ook viel ik qua begeleiding in die periode even tussen wal en schip. Van gyn naar verloskundige.

Maar nu mijn vraag. Zijn er dingen waar ik om moet denken? Rekening mee moet houden? Mag vragen?
Krijg je een foto of is dat niet als je bij het ziekenhuis bent?

Ik voel me erg blanco en realiseer me dat nu pas.

je moet het ziekenhuiskaatje meenemen,en volgens mij mag je wel van alles vragen althans[heb ik wel gedaan haha],alhoewel ze ook van alles uitleggen wat wat is enz.ik heb 3 echo s meegekregen.
gr

Hoi Femmmke,

hier even een reactie van een septembermama.
Natuurlijk mag je daar van alles vragen, tis toch jullie kindje. En je krijgt gewoon wat foto's mee hoor. Ze vragen van te voren of je het geslacht wil weten en als je dat niet wil dat passen ze een beetje op met wat ze in beeld brengen.
Gewoon lekker liggen en genieten van alles wat je ziet!
Heel veel plezier!

Bedankt voor de reactie.

vandaag is het zover.. Ik ben zoooo gespannen. Ik ben namelijk erg bang dat er iets mis is.
Mijn man en ik hebben gisteren ook 'het' gesprek gehad over wat we erover denken als het echt supermis is. Beter nu dan straks in emotie.

Ik weet niet waar het gevoel vandaan komt, maar ik vertrouw het gewoon niet. Hopelijk kom ik gewoon vanmiddag gerustgesteld en blij thuis

Bekend gevoel hoor, is denk meer spanning en zenuwen...had ik zelf ook namelijk :)

Wij konden ook nog kiezne om een DVD te laten maken van de echo! dat is wel erg leuk hoor.

Laten we hopen dat alles goed is!

mel

joh het hoort erby die spanning ik heb hem as woensdag en vindt het nu ook al spannend ik moet ook s,middags in het wkz in utrecht s,morgens gaan we eerst naar een vriendin in ysselsteijn dus een mooie afleiding

ik zit nu bij mijn ouders voor mijn moeders verjaardag.
Dat leidt enigszins af, we mogen pas om 4 uur dus moet nog wel even wachten.

Bijna zover..ik ben nu weer thuis, spanning giert door mijn lijf. Hopelijk lopen ze niet erg uit in hrt ziekenhuis (wishful thinking)
Moet constant naar de wc...bah zal blij zijn als dit achter de rug is.. Misschien toch over een pretecho nadenken, vermoed dat ik hier niet van kan genieten omdat ik telkens lig te wachten op wat er gezegd wordt....

Terug
Bovenaan