20 weken echo vraag

Femmmke
Ik had vandaag het zelfde probleem onduidelijke echo.
Maandag mag ik terug en dan een andere echo die is duidelijker wordt vaak gebruikt bij zwaardere vrouwen.
heb twee weken terug een geslachtsbepalings echo gehad die was ook duidelijker.
dus er is verschil tussen de machines die echo´s maken.

Er zit ook wel verschil in.
Toen ik nog bij de gyn liep ben ik bij twee apparaten geweest en van deze werd gezegd de betere te zijn. Dus het ligt gewoon echt aan mij. Het is niet anders, ik ben ook flink te zwaar, heb me suf gelijnd maar kreeg het er niet af.... Schildklierproblemen helpen daarbij niet.
Dus het zal echt wel aan mij hebben gelegen, vandaar ook de twijfel voor de pretecho, maar ik bel eerst even wat ze zeggen en dan denken we er weer overna

Gefeliciteerd met het feit dat alles goed was met jullie kleintje!!! Wat ontzettend jammer dat de kwaliteit van de echo zelf zo tegenviel. Misschien heb je met een pretecho inderdaad meer plezier met het kijken naar jullie kleintje :) Ik hoop het in ieder geval voor jullie!

Ik wacht nu op telefoon van de babyview. Kreeg een antwoordapparaat. Zo spoedig mogelijk, ik hoop wel dat dit vandaag is.....
Aan de hand van dat gesprek beslissen we wat we doen.

ik ben vandaag geweest gelukkig kon ik wel goed mee kyken ik heb ook overgwicht maar ze deed erg goed d,r best om het belangrykste te bekyken dat is gelukkig ook gelukt zoals ze kon zien leek alles goed heb gevraagd of ze wou kyken naar het geslacht dat ging wel moeilyk maat op het laats gooide de kleine de beentjes wyd zoals het we konden bekyken is het een meisje ik hoop het erg dan hebben we een dochter en een zoon maar een jochie is ook zeer welkom als het maar gezond mag zyn

Terug
Bovenaan