20 weken echo we of niet

Hier zwanger van de eerste nu 24 weken en 4 dagen en erg nerveus over de 20 weken echo..wij hadden ook zoiets van het maakt niet uit als er wel iets te zien is de kleine is hoe dan ook welkom..wij hebben de combinatietest niet gedaan... de 20 weken echo wilde ik wel heel graag ondanks dat het me ook best wel nerveus maakte wat als..... Maar aan de andere kant ook van als er iets is dan kunnen we alvast zorgen dat tijdens/na de geboorte alles meteen geregeld kan worden.....
Gelukkig is ons kleine mannetje helemaal in orde en is de echo heel gemoedelijk en prettig verlopen....
 
Hallo allemaal...

super bedankt voor al jullie berichten, het heeft me geholpen om de voors en tegens nog eens tegen over elkaar te zetten. We besluiten de 20 weken echo wel te laten doen ook al ben ik er heel bang voor. Ik zal nog meer ongerust zijn als ik helemaal niks zou weten tot aan de bevaling. Al blijf ik erbij dat al die onderzoeken ook veel angst kunnen zaaien, vroeger was die angst er niet.We weten tegenwoordig te veel,

Mama van 3e bedankt voor het delen van je verhaal het maakt mijn angst voor als er iets is wel wat kleiner. Ik hoop dat ze straks je kleintje heel goed kunnen helpen.




 
Terug
Bovenaan