20 weken echo.....

Hallo allemaal!!
Alles oké met jullie|?? Hier wel, nog steeds soms erg moe, en we worden steeds dikker hé!! Verder gaat het best!!
En hebben jullie de 20 weken echo al gepland?? Want daar komen we nou echt in de buurt hé?? Ik ben vandaag 19 + 4 en heb de 20 weken echo pas met 21 + 1, dus ik moet nog even wachten. En jullie?? En wie gaat hem wel en wie gaat hem niet doen?? En nog een vraagje, willen jullie weten wat het wordt?? Ik wel, want ik ben zo nieuwsgierig, kan niet wachten totdat het zo ver is!!!!

Bye bye
Groetjes Jeany

Hoi hoi,

Ik heb de 20 weken echo a.s. vrijdag om 13 uur!!!!! Ben dan 19 wk en 5 dg, is precies 10 weken na de eerste en mijn laatste echo dus wordt weer tijd!
Begin nu wel een beetje nerveus te worden, alles zal toch wel goed zijn?
En wat wordt het? Wij willen het echt weten dus hopen dat die kleine stil wil liggen en we het goed kunnen zien haha
Kan niet wachten tot we een jurkje of stoer spijkerbroekje ofzo kunnen kopen!
Mijn man heeft lekker de hele dag vrij genomen dus kunnen we samen zenuwen!

liefs Danielle

Wij hebben vakantie tegen die tijd, maar duurt nog erg lang...
13 augustus pas, en dan ook nog een 18.10....
Ben dan 20 weken en 6 dagen.
Wij willen het wel weten in ieder geval.
Uit praktische redenen en nieuwsgierigheid.
Snap zowiezo niet zo goed waarom je het niet zou willen weten,
denk ook niet dat ik bij de echo mijn hoofd zou kunnen afwenden als per ongeluk
het geslacht wel te zien is.

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Ik heb hem 6 augustus.. Ik ben dan 19 weken en 2 dagen.
Wij willen ook heel graag weten wat het wordt.. Wat spannend!

Wij hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Alles was goed...geen open ruggetje of hazelipje etc. En ook de rest zag er goed uit. Ze kunnen wat dat betreft niets met 100% zekerheid zeggen (daar teken je ook voor) maar zoals het nu was leek het goed. En dat is een geweldig gevoel. Ik vond het erg spannend allemaal.

Wij wilden weten wat het zou worden en het wordt een meisje

Succes met wachten allemaal en ik hoop dat alles goed is.

Wij moeten dus morgen en heb echt de kriebels vandaag, vorige echo (1e) was natuurlijk ook spannend, zit er wel iets? en nu heb ik zoeiets van als het maar goed is allemaal............Gelukkig is mijn man morgen vrij dus samen in spanning zitten.
ik moet om 13 uur dan wordt het natuurlijk eerst langs opa's en oma en mijn eigen oma en dan laat ik het jullie zo snel mogelijk weten!!!

liefs daantje

Hey Daantjuh,

hier nog iemand die volop in spanning zit over de echo. Wij hebben hem ook morgen. En heb echt kriebels, niet meer normaal.
Dan ken dit wel mijn 2e kindje zijn, maar dan nog, pfff!! Ik hoop zo dat alles goed is!

Succes morgen!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan