20 weken echo.....

Hoi meiden,

Het wordt morgen een spannende dag! Ook wij hebben morgen de 20-weken echo. (ben nu 19+4)
Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Hopelijk is alles goed.
Wij willen wel weten wat het wordt.

Succes morgen!
Hopen op mooie beelden van gezonde baby's!
Ik moet nog twee weken en een dag geduld hebben...
Maar volgende week controle dus dan horen we als alles goed is het hartje in ieder geval weer even.

Hoi allemaal,

morgen heb ik de 20 weken echo.
Vind het erg spannend.
Ben nu aan het twijfelen ofik het wel wil weten wat het gaat worden.
Terwijl ik al jaren roep dat ik het wil weten.
Zelfs mijn voorgevoel veranderd met de minuut.
Echt erg zullen we de zenuwen zijn voor morgen.
We wilden eerst de echo op donderdag plannen omdat ik dan jarig ben mar helaas zat helemaal vol.
Konden wel een dagje eerder dus datmaar gedaan anders konden we pas op 6 augustus terecht.
En wil de kleine nu wel weer een zien.
Ben zo benieuwd want is al enorm gegroeit.
Vorige keer was het nog maar 12 cm.

Groetjes Fanny.

succes morgen allemaal bij de echo.
ik heb donderdag de echo, ik was eerst overtuigd dat ik het niet wilde weten maar nu zijn we helemaal om, ben benieuwd wat het wordt.

hoi meiden,
Wij hebben vandaag de 20-wkn echo gehad en gelukkig was alles goed!
Wat een opluchting. Ik was wel heel zenuwachtig hoor.
De echo werd gemaakt door 2 dames, allebei echoscopiste, maar wilde elkaars werkwijze bekijken. Dus lekker lang naar ons kindje mogen kijken.
Alles werd goed, maar snel uitgelegd. Veel dingen kon ik zelf niet zien, maar als het goed is ben ik tevreden.
Wij wilden het geslacht wel graag weten. Helaas liet het kindje dit niet echt goed zien.
Beide vrouwen hebben gekeken en beide dachten ze hetzelfde, maar durfde het niet helemaal met zekerheid te zeggen. Maar ze zouden wel heel raar staan te kijken als het geen meisje wordt!!!!!
We gaan hier maar van uit. Heb meteen roze kleertjes gekocht, echt heel leuk. Nu maar hopen dat ze het goed hebben. Over 6 weken doen we nog een pretecho.....
Ze zeggen het natuurlijk nooit met zekerheid.....wat zouden jullie doen??? Er maar gewoon vanuit gaan dat het een meisje wordt of nog even wachten met de meisjes kleding???

Succes voor degenen die de echo nog krijgen!
Liefs Lieke

Hoi Lieke,

Ik zou geloof ik nog niet al te uitbundig gaan winkelen qua meisjeskleding,
maar nog even de pretecho afwachten.
Je kunt altijd wel wat kopen, er wordt vast wel een meisje geboren in familie of vriendenkring.
Ik lees/hoor veel dat je mag terug komen als het geslacht niet te bepalen is,
zou dit hier niet onder vallen?
Of eens vragen bij de verloskundige? Misschien willen zij wel een extra echo maken?
Of doen ze dat alleen bij medische oorzaak?

Ik ben benieuwd of het inderdaad een meisje wordt!

Groetjes,
Femke

Terug
Bovenaan