20 weken echo.....

Het is een meisje!!!!
Vandaag 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed en we krijgen dus
een klein meisje, hebben meteen een jurkje gekocht en een roze rompertje!!

liefs Danielle

hoi hoi, ik heb hem 4 augustus, spannend, want ik slik medicijnen en   hoewel het risico voor de baby minimaal is, vind ik het wel een beetje eng. Maar goed, we willen het liever weten als er iets is met de baby, vooralsnog gaan we van het beste uit!
liefs Nina

Hey Daan,
Wat mooi dat het een meisje wordt!! En het was allemaal goed?
Kunnen ze dat allemaal goed bekijken? Lijkt me zoooooo spannend. We zijn iedere x  al gespannen voor de controles. Ben altijd weer gerustgesteld als ik ze gezien heb.
Wij weten het over 2 weken!

Groetjes!

Ja alles was goed en het is ongelooflijk hoe ze alles na kunnen kijken!
Hartje (heeft het alle vier de kamers) en niertjes (doorbloeding goed?)
longetjes, hersenen, ze kijken echt in de hersentjes, zo geweldig dat het allemaal
kan! Ze meten alles op om te kijken of alles goed binnen het gemiddelde zit (hoofdje, buikomvang, hartje etc.) Is het maagje gevuld? blaasje?
Ligging van de placenta (kan het er op de natuurlijke manier uit)
Nu weer 7 weken wachten en dan hebben we de pretecho!!!!   Dan kun je echt al zien hoe de baby er uitziet en op wie het het meeste lijkt, ik zie dat overigens nooit zo goed, misschien dat als het van je zelf is dat het dan anders is!
Hopenlijk hebben jullie net zo'n goede medische echo als ons!!! Want dan is het alleen maar genieten, ze hebben bij ons ook een dvd gemaakt dus konden we het thuis op ons gemak nog eens bekijken.

liefs Daantje

Hallo Allemaal!!
Warm hé?? Lekker luiereren dus. Volgende week woensdag gaan we op vakantie, heerlijk!
Vanmorgen heb ik de 20 wk echo gehad, en ........ alles was goed. Echt fijn.
Het was een heel beweeglijk kindje en een beetje klein voor 21 wk, maar dat zegt nu nog niks.
Nou groetjes,
Jeany

Hoi allemaal,

Leuk om al die stukjes te lezen over de 20wk echo. Wij hebben hem morgen...... spannend spannend spannend. Hoop zo dat alles, ondanks medicijngebruik, goed is. Die onzekerheid had ik bij de eerste totaal niet, maar nu.... Ben blij als we hem morgen gehad hebben.

Groetjes Noah

Hoi meiden,

Ik heb hem ook morgenmiddag. Ben zo benieuwd. Ik wil niet weten wat het wordt en mijn vriend wel haha dan heeft ie dus pech.

Nu ben ik 20 weken en 2 dagen.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan