20 weken echo

Ja, ik dacht ik start maar een nieuw onderwerp, want ik kan geen reactie plaatsen. Had nu al 2 keer hetzelfde getypt, maar werd neit geplaatst.
Ik had in het ëven voorstellen' onderwerp van Maaike verteld over het niet kunnen maken van een afspraak voor de 20 weken echo.

Gelukkig is dit nu wel gelukt. 12 augustus kan ik terecht en gewoon in mijn eigen woonplaats.
Ben er blij mee. En wilde dit even met jullie delen.

Misschien kunnen we dit item gebruiken om onze ervaringen met de 20 weken echo te delen.

Groetjes, petra.

Wij hebben 28 aug 20 weken echo... Duurt nog even dus.
Nathalie: hebben jullie een aparte echo voor de geslachtsbepaling, dat doen ze toch met de 20 weken echo?

Greetz

Hoiiiiiii,

hier doen ze het ook met de 20 weken echo gelijk.

(vraagje over het forum: klopt het dat een topic niet omhoog in de lijst gaat als je een nieuwe reactie geeft?)

hallo allemaal.
niet raar bedoelt ofzo, maar de
20 weken echo is er echt voor om alleen te kijken of je kindje gezond is of tenminste voor zo ver ze kunnen zien. ik zeg dit omdat sommige mensen die de echo maken er een beetje verschillend over denken van sommige zal je horen daar doen we niet aan doe maar een pret echo. en zijn genoeg die zeggen is goed en doen er niet moeilijk over. :)
wel doen ze weleens het geslacht laten zien mocht je dit willen weten.
toen ik zwanger was van me zoontje konden we het zelf al zien. :) een jongetje verklapt soms zich zelf al :)
ons werd toen wel gevraagt of we het wouden weten.
ik heb mijn echo op 23 augustes en kijk daar al wel naar uit. even weer binnen kijken.
groetjes marielle

Terug
Bovenaan