20 weken echo

Hoe komt het dat jullie allemaal al weten wanneer de 20 weken echo is!? Ik heb nog niets gehoord van mijn VK en ben inmiddels 16 weken zwanger bijna! Ik wil mijn kleintje ook weer even zien! :)

Hallo allemaal,

Ik ben lynn en ben nu 18 weken en 1 dag zwanger ik heb op 14 augustus mijn 20 weken echo. Mijn zoon en vriend zullen dan meegaan. Ik vind het razend spannend vooral de reactie van mijn zoon en ook die van mijn vriend hoor.

Jeetje, allemaal de 20 weken echo al gepland? Ik ben nu 15 wk 1 dg en we gaan vrijdag weer naar de verloskundige. Misschien dat ze dat wij dan ook de 20 weken echo kunnen inplannen, maar dat word dan toch in september. Ze willen het liefst precies met 20 weken doen wat ik heb begrepen.
Ik ben geloof ik een van de weinige hier, maar ik wil dus absoluut nog niet het geslacht weten! Ik zal het maar duidelijk aangeven voordat de echo begint, voordat ze het perongelijk toch in beeld brengen haha!
Ik hoop dat niemand hier vervelende dingen te horen krijgt tijdens de 20 weken echo. Ik vind het persoonlijk behoorlijk spannend!

Gr, Marjolijn

Hey, onze echo is verzet. Ga mee doen aan een onderzoek en daarvoor worden wat extra dingen bekeken. Of ik dan wel ergens anders de echo wou laten maken. Geen probleem, vond het in ons ziekenhuis de afgelopen 2 keer toch al niet zo leuk... En het kon nu ook nog 2 daagjes eerder!! Nu 26 augustus. Ben dan precies 20 weken.
Ik zag de eersten mogen volgende week al... Spannend hoor.

Greetz

Vandaag was het dan zover.....
De 20 weken echo. Wat leuk om ons kleintje weer te zien en gelukkig is alles goed.
Ook weten we nu wat het gaat worden.
En nee, dat ga ik jullie niet verklappen.
We proberen het voor ons te houden.
Tussen door moesten we even een wandelingetje gaan maken, want de kleine wilde het ruggetje niet laten zien. Na wat wandelen en rommelen aan mijn buik kon het ruggetje en de niertjes ook bekeken worden.
Veel plezier en geluk voro iedereen die nog moet.

Terug
Bovenaan