20 weken echo

De 20 weken echo was goed..het kindje groeit gemiddeld.. er waren geen afwijkingen te zien bij het kindje goed om te horen! Placenta ligt aan de voorkant en dat veranderd niet meer..kindje ligt wel in stuit..Ik heb een beginnende blaasonsteking precies wat ik al dacht..
Toen ik zwanger was van osn dochtertje Silvy en had ik in een combinatie met een streptokken B bacterie ook een blaas ontsteking is Silvy 6 weken te vroeg geboren.
Op die bacterie word ik binnenkort weer getest.
Het kindje ligt nu in stuit waarschijnlijk doordat de placenta aan de voorkant zit.
Blij ons meisje weer gezien te hebben op de echo en en dat alles goed gaat met ons meisje in mijn buik.
Wel nog veel last van mijn bekken.

Liefs

Hey hey

wat goed om te horen dat alles goed was met de kleine !
wel ellende dat je een blaasontsteking hebt
hoop dat je der snel weer van af bent en dat die test die je gaat krijgen van die bacterie niet aanwezig zal zijn.. zal duimen voor je!

ik heb 4 jan mijn 20 weken echo kijk der ook zo naar uit.. dan weten we ook meteen wat het gaat worden dus ben heel erg nieuwsgierig.

maar goed succes verder en hopen dat de uitslag goed zal zijn voor je en de kleine meid

liefs Shirl.

Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Hopelijk wordt de bacterie nu niet weer gevonden, je zit niet weer te wachten op een vroeggeboorte. En hopelijk ga je je kleine binnenkort goed voelen... ondanks de placenta!

liefs

Hey,

idd leuk en toevallig dat je ook op 10 mei bent uitgerekend!
Wat vervelend voor je dat je zoveel last hebt van je bekken, hopelijk wordt het niet veel erger... en is de blaasontsteking ook snel voorbij!

Top dat de 20 weken echo goed was.
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad (willen niet weten wat het wordt). Ook bij ons geen afwijkingen te zien, ziet er allemaal erg gezond uit. Heel beweeglijk! Ligt nu ook in een stuit.
Ach nog 20 weken de tijd om goed te gaan liggen ;-)

Beterschap!

goed nieuws dus wat de baby betreft :) gefeliciteerd!
ja blaas ontsteking is vervelend.. kan er helaas maar al te goed over mee praten.. hopelijk zitten er geen bacteriën weer bij..

het is altijd zo leuk om je kindje te zien bewegen.
bij mijn 20weken echo deed mijn zoontje zijn handje steeds in zijn mondje.. zo schattig om te zien!

Fijn dat de echo goed was!
Wij hebben hem vandaag gehad. Wat een fijne afsluiter van het jaar! Alles ook goed bij ons. Kindje was lekker aan het bewegen en slikken! Mooie voetjes op de foto! Leuk leuk!
Fijne jaarwisseling alvast!

Hoi Shirl3,

Morgen moet ik naar de verloskundige.
Maar ik denk dat ik met 28 weken ofzo getest word op de bacterie.
Morgen ben ik 22 weken zwanger..vandaag had ik steken in mijn onderbuik en ga morgen even vragen wat dat is.
Morgen om 13:00 moeten we er zijn.
Dan laat ik het wel even weten hoe het geweest is.

Liefs

Terug
Bovenaan