20 weken echo

Vandaag zijn we bij de verloskundige geweest.
Die steken in mijn buik is bandenpijn..dat mijn buik nu af en toe samen trekt zijn harde buiken en heb ook veel last van mijn bekken.
Moet echt rustig aan doen van de verloskundige.
We hebben nog een kleine rondlopen die 21 januari 2 jaar word die vraagt ook veel aandacht.
Het huishouden gaat ook gewoon door..maar ik zit volledig in de ziektewet omdat het niet meer gaat i.v.m de pijn.
Mijn man helpt ook goed daar ben ik erg blij om.

xxx

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed. Dit is ons eerste kindje en weten sinds vanmiddag dat het een jongen is en vind het zo geweldig.
Heb al een tijdje last van banden pijn en ook m'n darmen en rug. Dat alles samen dat de placenta aan de voorkant ligt, kan ik het volgens de arts niet goed voelen, maar voel het vaak genoeg bewegen. Ik vraag me af of ik het nog beter zou voelen als dit alles niet het geval is.

Ik wens jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en gezegende zwangerschap/jaar!

Liefs Laura

Hey hey

ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent nu zeevang?
maar ik begrijp hoe je je voel...
ik heb namelijk een dinsdag die zelfde vragen aan mijn verloskundige gesteld
ik had ook steeds stekendepijn onder in mijn buik bij mijn liezen en ze zei idd dat dat bandenpijn was.
daarbij kan ik niet langer dan een kwartier in de zelfde houding zitten omdat de botjes in mijn billen wat nu dus mijn bekken blijken tezijn erg zeer doen.
ik dacht nog das lekker zo vroeg in de zwangerschap..
pff wat kan dat toch verschillen perzwangerschap.
met mijn eerste had ik daar allemaal geen last van
met de tweede pas aan het einde van mijn zwangerschap en nu al halve wegen...
maar goed het is niet anders allemaal.

dinsdag ging ik voor de 20 weken echo
ik heb daar 10 minuten op de tafel gelegen toen is ze gestopt... het kindje lag niet gunstig.. en ze kon dus bijna niks zien ze zei in eens ik ga je doorsturen naar
het erasmus mc dan maken ze daar een echo want ze kon niet zien of het hartje alleaansluitingen had met de aders..? ik dacht nog das vaag want met mijn vorige twee zwangerschappen heb ik daar niemand over gehoord.. dus je snapt dat ik dan meteen ga denken zou ze wat gezien hebben..?
ze zei nog ik zie geen raare dingen maar ik kan niet diep genoeg kijken om te zeggen dat alles goed is maar van wat ik heb gezien ziet er op het eerste oog goed uit.. nou ik kan je zeggen dat ik niet echt gerustgesteld was maar goed... een vrijdag ochtend moet ik daar duszijn om kwartvoor 11 en dan weet ik dus als nog of der iets mis is of dat alles gewoon goed is.. waar ik wel van uit gaat dat het goed is maar
van zulke dingen word ik wel heel erg onzeker kan ik zeggen is dat stom?
nou ja nog twee dagen dan zal het allemaal wel goed komen.

liefs

dankje zeevang!
ik ga een vrijdag als ik in het ziekenhuis ben geweest meteen daarna een weekendje weg.
even een beetje bij komen met de kids en de familie.
hoop dat ik tussendoor nog even de kans krijg jullie allemaal te lezen en anders dan laat ik een maandag wel even weten hoe het is geweest!!

heel fijn weekend jullie

liefs

hey hey

geloof dat mijn bericht niet echt binnen was gekomen hier dus dan doe ik hem nog een keer.

ik ben naar het erasmus geweest voor de 20 weken echo in middels was ik al weer 21 weken maar goed... alles was helemaal goed van wat ze hebben gezien !! maar de kleine wilde weer eens niet mee werken en bewoog steeds van de camera af!
maar goed ze heeft alles gezien wat ze moest zien
dus das mooi... ik heb dus een heel lekker ontspanne
weekend gehad gelukkig!!!!

laat de maand mei maar komen!!

liefs

Hey Shirl3,

Wat goed dat alles goed was op de echo!
Ben echt heel erg blij voor jullie!
Lekker dat je een weekendje weg bent geweest even lekker uitgerust.
Waar zijn jullie heen geweest.
Morgen ben ik alweer 23 weken zwanger..gaat zo snel.

Liefs

goedemorgen!!

ja wij zijn ook heel gerustgesteld hoor ook al zeggen ze dat het maar voor 85% zekerheid geeft omdat ze nooit alles kunnen zien op een echo.
maar goed beetje vertrouwen in die kleine dat alles goed is mag ook wel hahaha

we zijn een weekendje naar het land van bartje geweest.. een huisje van landal
was wel lekker er even tussen uit.
alleen jammer van al die regen maar goed dat mag de pret niet drukken toch de kinderen vonden het iig heel erg lekker beetje zwemmen spelletjes doen even tijd voor elkaar.. soms wel eens nodig.

hoe was jou weekend?
heb jij trouwens al alles in huis voor de baby?
kamertje zijn jullie daar al mee bezig geweest?

liefs

Terug
Bovenaan