20 weken echo

Hoi Shirl3,

Lekker dat je het zo leuk hebt gehad bij jullie weekendje weg!
We hebben van het weekend een nieuw bedje gekocht voor ons dochterje die 21 januari 2 jaar word..gaat zo snel.
De baby komt in dat ledikantje.
Volgens ons snapt ze wel een beetje dat ze grote zus word..als ze over mijn buik aait zegt ze zusje zo lief..
En bij elke baby die ze ziet zegt ze ook zusje.
We zijn deze week begonnen babykamer.
Word een mooie roze babykamer voor ons meisje.
Misschien heb je het wel al eerder vermeld hier..maar hebben jullie al meer kinderen?
Waar komen jullie vandaan?
Wij uit Noord-Holland.
We zijn zo benieuwd naar ons 2de wondertje in mijn buik..lijkt ze op ons dochtertje Silvy of om mij of op mijn man zo spannend.
We hebben een 3d-echo gehad met 19 weken en straks weer met 28 weken.
Vandaag ben ik precies 23 weken zwanger.

Liefs

hey zeevang

sorry voor mijn late reactie maar was een beetje druk hier de afgelopen dagen.

wij zijn inmiddels ook begonnen aan de baby kamer.
begin februari komen de baby spullen binnen
dan is de baby kamer klaar en kunnen de spullen er zo in .. ik heb der wel zin in en behoefte aan wil graag alles gaan wassen de kamer in richten alles klaar maken voor als het zo ver is.. nesteldrang !!!

wij komen uit zuidhollend en ik ben 36 inmiddels en heb twee knullen
een van 11 en een van 9 jaar.
dus die van mij zijn al een stuk zelfstandiger inmiddels. de jongens
kijken ook erg naar de baby uit en willen graag de luiers verschonen en de fles geven als ik geen borst geef..
vooral de oudste is daar wel heel erg mee bezig als ik met hem in de stad loop en hij ziet iets van een leuk baby kleertje dan zegt hij .. oww mama kijk nou das leuk die moet je kopen haha ze zitten ook steeds aan mijn buik om te kijken of ze het voelen schoppen echt heel lief allemaal
die twee worden echte grote broers!!
mijn eerste twee kinderen zijn verwekt met een hoop gedoe in het ziekenhuis omdat ik een afwijking had waar door ik niet spontaan zwanger kon worden.
de gyna had ook tegen mij gezegd dat ik nooit spontaan zwanger zou raken... en dus was mijn gezin gewoon compleet zo met zijn 4
al die jaren ben ik dan ook nooit zwanger geworden
tot nu in eens heel spontaan.. de gyna had het dus toch verkeerd gezien blijkbaar hahah en is ons kindje met recht een heel klein wondertje!!
ik zou ook graag een 3d echo willen met 28 weken alleen de placenta ligt aan de voorkant bij deze kleine .. we hadden een 3 d echo met 17 weken en daar zagen we bijna helemaal niks op omdat die kleine dus steeds tegen die placenta aan lag was lekker warm blijkbaar .. wij denken der nog even over na of we die gok wagen om het te proberen...

hebben jullie al babykaartjes uitgezocht?

liefs shirl.

Hoi,

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant net als bij jou.
Was ook wel moeilijk te zien op de 3d-echo maar gelukkig liet ze even haar gezichtje zien.
Dat was met 19 weken die 3d-echo.
Dat de placenta aan de voorkant veranderd niet meer.
Maar ons meisje ligt nu wel in stuit waarschijnlijk dat de placenta aan de voorkant ligt.
Ligt jullie kleine ook in stuit?
Wat een verhaal dat jij niet spontaan zwanger kon raken volgens de gynacoloog.
Maar nu geniet je extra van je zwangerschap wat een wonder voor jullie!
We willen ons wel in de geboorte kaartjes gaan verdiepen..het komt steeds dichterbij.
Nu ben ik alweer 23 weken en 3 dagen zwanger..we willen ons wel volgende week in de geboortekaartjes gaan verdiepen.
Hebben jullie al geboorte kaartjes uitgezocht?

Liefs

hey zeevang

nou ik vind het wel lastig met die kaartjes hoor!!
er is zo veel keus en ik val toch wel steeds in het zelfde terug van die kaartjes met handjes en voetjes er op in sepia... weet je dan wat ik bedoel?
maar ja aan de andere kant is dat misschien ook wel weer geeikt?.. tja het is maar net wat je smaak is he hahaha en aan de andere kant denk ik misschien moet ik hem gewoon zelf maken... maar ja gelukkig hebben we nog wel even tyd om het allemaal uit te zoeken vandaar dat ik even nieuwsgierig was naar hoe andere dat doen...

mijn placenta was wel iets omhoog gekomen en ze zei met de 20 weken echo dat die boven aan de voorkant van de baarmoeder zit...
wat ze hebben kunnen zien op de echo is dat onze kleine waarschijnlijk een knul gaat worden..

dat was wat met die 16 weken echo zeg we gingen een geslachts bepalende echo laten doen... zegt ze nou zo als ik het nu kan zien word het een meisje...
ik al helemaal; verbaast ... ik zeg echt??? nou zeg ze ik hoop dat die kleine even de beentjes wijd doet zo dat we het zeker weten... in eens zeg ze... nou ik geloof dat ik me heb vergist hahaha ik zeg wat is het nou...??? een meisje of een jongen nou zegt ze ik denk nu toch een jongen .. tja veel zekerheid heb je dan ook niet hahahaha maar goed met die 20 weken echo zei ze... (andere echoscopiste) wil je weten wazt het word ik zeg nou graag ze zeg was even aan het twijfelen maar ik denk een knul ik dacht ow jeej weer een die twijfeld hahah ja zeg ze in eerste instantie dacht ik een meisje maar dan in eens gaat die verliggen en dan zie je weer wat anders.... nou ik zei al tegen der het word als nog een surprise!! maar we gaan uit van een knulletje!!! hahaha deste groter de verassing als het een meid word ;-)

liefs Shirl.

Terug
Bovenaan