20 weken gehad!

Hoi mama's,

Wij hebben vanmorgen de 20 wk echo gehad.

Gelukkig was alles goed, zover men dat natuurlijk kan zien, en valt er een mega last van me af!! De kleine was wel bijzonder lenig haha.. Hij/zij lag de hele tijd dubbel met de voetjes naast zijn hoofdje!  Heeft ie écht niet van mama!!

Wel lag mijn placenta deels voor de baarmoedermond, dus moet ik met de 32 wk een nieuwe echo laten maken om te kijken of dit dan door de groei van de baarmoeder is veranderd. De gyn denkt haast zeker dat dat wel goed zit/komt.  

Het maakt me écht niks uit hoe ik straks moet bevallen, al snijden ze me van m'n borsten tot beneden open, als maar alles goed is met de kleine!!! Ik ben gewoon overgelukkig nu!

Esmé mv Kay

(20.4 wk zwanger)

Geweldig nieuws! Heerlijk toch om even te kunnen zien hoe goed het daarbinnen allemaal gaat! Gelukkig mogen wij over anderhalve week ook even gluren, vind het deze zwangerschap misschien nog wel spannender dan de eerste keer. Had jij dat nu ook?
Geniet maar lekker na!
Groetjes Laura mv Thom en bijna 20 wkn zwanger

Wat een geweldig nieuws!

Dan wordt de kleine vast een turner/turnster.

Ben je nu zelf ook wat geruster (zo zeg je dat toch, de hormonen tasten mijn hersenen aan).

Geniet maar lekker samen, jullie hebben het verdiend!

Groetjes, Marieke

Goed om te horen dat alles goed is!!
Zal inderdaad weer een last minder zijn voor je.
Al blijf je het spannend vinden, schreef je!
Wens je toe dat je echt intens kan genieten van deze zwangerschap, die toch ook heel speciaal voor je is.

Groetjes, Marianne

Wat fijn zeg, dat alles zo goed gaat met de kleine!! Mooi hè, om weer een kijkje in je buik te nemen. Blijft bijzonder vind ik!

Hoop dat alles zo goed blijft gaan en dat je kunt genieten!

fijn dat je nu meer kan gaan genieten!

ik vond het deze keer spannender als de eerste keer.
en erg opgelucht als je een mooi mensje ziet bewegen, en alles (wat ze kunnen zien dan) er goed uit ziet!

ga er lekker van genieten!!!

groetjes Elise mv merel, 23.2wkn zwanger.

Terug
Bovenaan