20 weken gehad!

Hoi Esmé,

Mijn vriendin is net een aantal weekjes geleden bevallen (geplande keizersnee) met 35 weken en had ook een laag liggende placenta en in het begin bloedverlies.
Uiteindelijk is het wel een spannende zwangerschap geweest, zo van hoe loopt het?
Maar uiteindelijk is alles helemaal goed met haar en de baby. Ze is kerngezond, terwijl ze hadden gezegd dat ze een klompvoetje zou hebben.
Na 2 dagen couveuse mocht de baby al in een warm bedje en na een aantal weekjes al lekker naar huis.
De start was zo niet leuk, maar het kindje en moeder maken het prima!
Ik begrijp dat het wel spannend is voor je.
Pffff...je hebt wel wat te verduren, maar ook te verduren gehad met miskramen.
Ik wens je veel kracht toe om deze zwangerschap ook aan te kunnen.
Groetjes, Marianne

Hoi Esmé

Om te beginnen: wat héérlijk dat je een klein mini-,mensje hebt gezien dat er zo mooi bijligt.......... Heerlijk moment en helemaal in de gloria natuurlijk! Gefeliciteerd daarmee!!

En sterkte met de placentagroei, hopelijk komt dat allemaal helemaal goed en anders helpen ze je er vast doorheen, zo'n 20-weken echo is er nou eenmaal niet voor niets. Nu weten ze dat dat het geval is en zullen ze extra alert kunnen reageren mócht er al iets gebeuren.

Geniet van de nesteldrang en huislijkheid thuis én van dat schepseltje in je buik!

Groetjes
Susan

Wat fijn dat alles goed is met je kindje.
Heerlijk om het weer gezien te hebben lijkt me.

Ik heb bij beide zwangerschappen geen 20-weken echo gehad. Maar omdat mijn kindjes beide niet indaalden heb ik wel een echo bij 37 weken gehad om te kijken of er een reden was dat ze niet indaalden. Toen kwamen ze erachter bij Wieteke's zwangerschap dat mijn placenta exact naast de uitgang lag (dus waarschijnlijk  bij 20 weken zou hij ervoor hebben gelegen). Maar het is gewoon een natuurlijke  bevalling geweest bij 39 weken.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Geeske.

wat fijn dat de echo goed was!  
hopelijk groeit je  placenta nog mee omhoog Ik heb het bij marek ook gehad kwamen ze toen achter doordat ik een hevige bloed kreeg met 18 weken Bij mij was de placenta binnen een paar weken omhoog gegroeid!
geniet nog maar even lekker na van het feit dat je kindje het goed doet

Wat heerlijk dat je je kleine wondertje hebt kunnen bewonderen en dat hij/zij het zo goed doet in je buik! Wat betreft je placenta, ik had bij marit een zeldzame afwijking, namelijk een bilubare placenta, dat houdt in dat de placenta uit 2 delen bestaat met een dikke ader er tussen in. Een deel lag in het begin van de zwangerschap ook voor de uitgang en ik heb met 16,5 week een dag in het ziekenhuis gelegen vanwege een heftige bloeding. Uiteindelijk is de placenta netjes voor de uitgang weg gegroeid en heb ik een prima bevalling gehad. Geniet, geniet, geniet! ook ik begin steeds meer te beseffen wat een enorm aanzinnig wonder ik in mijn buikje meedraag, nu 18,5 week zwanger en ik voel me nu super, ik krijg met 21,5 week een extra uitgebreide screeningsecho vanwege mijn medicijn gebruik in het begin van de zwangerschap, ik kan niet wachten!!!

liefs Monique

hoi hoi

gefeliciteerd meid!!! heerlijk om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie ukkie...

alleen even spannend wbt die laagliggende placenta,,
ga voor je duimen dat deze vanzelf omhoog gaat..( of noem ja at niet zo....)

groetjes tobi

He Esmé,

Fijn dat je jullie hummeltje weer eens "op TV'   hebben kunnen zien. Het is nog zo klein maar toch schitterend om te zien dat het al weer zo veel groter is als de 12 weken echo!
En lekker van genieten, uitrusten en genieten van die schopjes in je buik! Je bent al over de helft!!!! Is het ook nog een beetje vol te houden met je bekken?

Het zal vast allemaal wel goed komen! Je bent er sterk genoeg voor!

Lisenka mv Tessa & Meike

Terug
Bovenaan