20 wkn zwanger, groeiachterstand door slechte doorbloeding navelstreng/placenta

Ik ben 35 weken zwanger en heb last van steken in mijn onderbuik moet ik me zorgen maken wie heeft daar ook last van ?ik ben 11 januari 2016 uitgerekend

Hoe is dit afgelopen? Wij maken nu namelijk precies hetzelfde mee..ook het gewicht is ongeveer hetzelfde.. pff de onzekerheid.. ik hoop dat alles goedkomt.. er werd ook gezegd idd dat rust geen zin heeft..toch neem ik deze meer.. de wonderen zijn de wereld niet uit.. onze eerste dochter is met 33 weken geboren ivm hellpsynsdroom..we konden nu blij zijn als we 33 weken halen werd er gezegd.. 

Mijn oudste is met 27 weken gestopt met groeien. Bij 37 weken met spoed gehaald. Toen 37 cm en 1985 gr. Nu een gezonde knul en ik ben zwanger van de 3de. Het blijkt nu al ik o positief ben maar wel antistoffen (o negatief) in mijn bloed heb. Hierdoor stagneert de groei. 

Met de 20weken echo te horen gekregen dat de kleine een ernstige hartafwijking had en de kans op leven klein is. Uit obductie bleek dat ze ook een open gehemelte had, open anus en de longslag aderklep die deed het niet. 8 februari bevallen met 23+5 van onze sterrenkindje Jenayah

Terug
Bovenaan