20jaar, alleenstaand, en gedwongen abortus

Hey sanne

Ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe het is afgelopen met de afspraak bij de kliniek met de moeder

Liefs chantal

Hee dames,

ik ben met mijn moeder naar de kliniek gereden. En heb voor de deur van de kliniek gezegd dat ik ALLEEN naar binnen zou gaan, en dat ze niet mee mocht, want als ik er voor koos, dat ik het zelf moet kiezen.

Ik heb in de kliniek een gesprek gehad met de verpleegkundige over mijn opties, en ik had nog niet aangegeven wat ik wou.

Ik heb wel een echo gehad en ben vandaag precies 9 weken.

Mijn vader, stiefmoeder, broertje en zus weten er ook van en staan volledig achter mij.

Ik ga het namelijk houden :)

het word de komende tijd wel zwaar en moeilijk, maar ik ga ervoor.

We leven ten slotte in Nederland waar zo veel mogelijk is tegenwoordig en je veel hulp kan krijgen met dingen regelen en geld ect.

Ik geloof in mijzelf en vertrouw erop dat als ik knok, dat het mij gaat lukken.

Sanne super! Gefeliciteerd misschien kan je ondanks je zorgen nu ook een beetje blij zijn? Het gaat je vast lukken!

Sanne super dat je voor jezelf en je baby hebt gekozen! Dit kun jij zeker , het zal soms pittig zijn maar zal je ook veel moois brengen :)

Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek die met je meeleven;  trots op jou!

Veel liefs

Wat een goed nieuws

En helemaal zelf gesloten

Wat goed dat je vader stiefmoeder en broer en zus wel achter je staan

Misschien veranderd je moeder wel van gedachten

Het zal zwaar worden maar je krijgt er zoveel voor terug en ook hulp van je familie

Liefs chantal

Super dat je voor jezelf hebt gekozen. Al heel fijn dat een deel van je familie er achter staan. Geniet van de zwangerschap, het zal af en toe wel zwaar zijn, maar het is het allemaal waard.

Wat een lastige situatie!

Ik ben 24 jaar, studeer hbo verpleegkunde en bewust voor een kindje gekozen. Studeren en zwanger zijn kan heel goed samen gaan. Ook zijn er regelingen en instanties waar je terecht kan..

Ik zie dat je geen abortus hebt gedaan. Goed dat je naar je hart geluisterd hebt. Ik wens je een goede zwangerschap toe!

Terug
Bovenaan