20weken echo

Hallo dames,
Ik ben weer teug van vakantie.
Maandagavond is mijn moeder mee geweest naar de vk. Alles wad goed.
Dinsdag de echo gehad. Alles goed. Geen hazelip. Volgens de metingen 19*2 hoewel ik toen zelf 18*4 was. Maar het is tijdens de vakantie heel erg gegroeid. Want ik moest na de vakantie ook zwangerschaps kleding aan.
Voel mij dus wel h goed.

Wij weten niet wat het wordt. Verrassing zal groot worden. Over voet weken wil mijn schoonmoeder ook mee naar de vk. Zij die het niet te vragen, heb het zelf maar aangeboden.... Zij heeft al leem maar jongens...

Doe alles nog lekker vlug. Heb het gisteren de bewoners verteld. Waren blij maar ook verdrietig aangezien het autosten zijn en dadelijk Ik er dus voer maand tussenuit ben. Is even wennen maar heb ze gezegd dat er bekenden komen invallen. Had Ik al van de manager gehoord namelijk. Dus toen wad het alweer goed.

Hoe staat het bij jullie?
Ook al zwangerschapskleding aan?

Liefs
 
Fijn te horen dat alles goed gaat. Hier gaat ook alles goed. Ik heb volgende week vrijdag 4 okt de 20 wk echo. Spannend! Wij willen wel graag weten wat het wordt, maar we houden ons wel stil verder. Mijn schoonmoeder wil het niet weten, dus vertellen we het ook maar niet aan onze zoon van 5 jaar. Straks verklapt hij het per ongeluk.
Mijn energie komt langzaam weer terug. Vandaag het hele huis schoongemaakt (nesteldrang?) en geshopt voor nieuwe kleren voor onze zoon. Eigenlijk iets te gek gedaan. Op de terugweg op de fiets flinke steken in mijn buik. Auwie! Morgen maar effe een dagje chillen.
Ook ik heb al een zwangerschapsbroek aan. Mijn buik wordt al echt groot. Als ik bedenk dat ik bijna op de helft ben en dan nog 20 weken moet dan ben ik bang dat ik straks echt een giga buik heb.

xxx
 
Wat fijn dat alles goed is met de kleine en dat jij je ook goed voelt. Hier volgende week donderdag de 20 weken echo. Vindt het spannender dan bij de 1e!
Hier erg moe, vandaag gewerkt en meteen zere buik. Over 2 weken fulltime werken (invaldag, studiedag en eigen werkdagen), waar ik best tegenop zie. Maar nog 3 weken en dan is het herfstvakantie!
Ik draag al tijdje alleen maar zwangerschapskleren. Vindt mn buik nu wel kleiner dan bij de eerste. Ouders en kinderen op mn werk komen nu voorzichtig vragen of ik zwanger ben. Als ik zeg dat ik al 19 weken ben, zijn ze best verbaasd :) Voel de kleine wel bewegen (een kriebel aan de binnenkant) maar mn man kan het nog niet voelen. Hoe is dat bij jullie?
 
Ik voel die kleine ook. Gisterenavond ook. Mijn man had zijn hand op mijn buik. Ik de hand op de 'goede' plek geleg, maar hij zegt heel nuchter. Ik voel een hartslag, ik voel vocht, dus ik moet dat eerst goed weten wat ik nog meer voel tot ik echt weet wat er allemaal in je buik zit dan pas voel ik het trappen. Pfff... wat een nuchtere man heb ik weer. Maar goed, hopelijk kan hij het snel wel voelen. :)

Jullie ook al pijn wanneer je te veel hebt gedaan. Gelukkig, ben ik niet de enige.

Zijn jullie ook al bij de Prenatal geweest voor de mamavoordeeldagen? Heb vandaag maar weer wat kleding gekocht, zodat ik nu de winter wel door moet kunnen komen. Hoop ik tenminste. Vind het nog steeds niet leuk om positiekleding te kopen.... er komen dan zoveel gedachten weer naar boven. Maar goed... dat hoort er zo af en toe bij.

 
Ja ben ook geweest. Heb van mn moeder een stoer jongenspak gekregen en heb zelf een meerijdplankje gekocht voor achter de buggy.
Zag 2 leuke dingen qua positiekleding en die had ik al ;). Verder vond ik qua kleding erg weinig, maar ligt misschien ook aan waar je kijkt. Vindt het aanbod positiekleding in winkels sowieso minimaal nu alle winkels waar ik kocht alleen nog online kleding verkopen.
 
hoi lieve mama''s fijn om te lezen dat goed met jullie gaat ik heb ben alweer inmiddels 22 weken en heb mijn 20 weken echo gehad en weten dat het een prinsesje wordt dus al heel wat in huis gehaald rose dingetjes en gelukkig was tot heden alles goed alleen ik voel de kleine nog niet heel dof soms maar dat komt waarschijnlijk door dat mijn placenta voor het kindje ligt dus nog even wachten.positiekleding heb ik ook al gehaald ben inmiddels 7 kg aangekomen maar ook vocht houd ik vast en ik heb last van cts (carpal tunnel syndroom tijdens zwangerschap en geloof mij ergste kwaal wat je kunt hebben volgens mij :(

maar voor de rest alsnog superblij want we zijn alweer 22 weken verder
sorry dat ik zo laat schrijf of reageer maar ik blijf inlogproblemen houden wat ik maar niet begrijp

liefs kusjes en lees mee ook al reageer ik soms niet door inlogproblemen

miymiy
 
Wij hebben morgen de echo, dus nog eigenlijk niks gekocht voor ons 2e kindjje vanaf morgen ga ik lekker neuzen tussen de spullen die we nog kunnen gebruiken van onze oudste.
We hebben al wel 2 flesjes in gekocht.

Qua klachten heb ik niet veel te klagen, zwAkke bekkenbodemspieren en nog steeds overgeven.
Ik denk dat iedereen voor zich mag spreken wat de ergste klachten zijn die je kan overkomen tijdens een zwangerschap.

 
Terug
Bovenaan