20weken echo

Waar staat CTS? Is dat in mijn stukje? Dan heeft mijn mobiel mij in de steek gelaten. ;)

Inlogproblemen is wel erg lastig. Heb je nog niet gebeld met de klantenservice? Zij willen helpen....

@Dora, ik ben het met je eens. De ene kan beter omgaan met de ene klacht dan de ander. Dus iedereen voor zich.

Sterkte iedereen met de klachten en hopelijk mogen deze snel verdwijnen. Want je bent immers al over de helft van de zwanerschap. (ik bijna, nor maar een paar daagjes)

En Dora, wat was de uitslag van de echo??
In mijn infomap van ISISkraamzorg staatdat je het beste pas flesjes/kolf kan kopen als je zeker weet dat borstvoeding niet lukt. Ik heb ook al wel 1 flsje hoor. Had ikvorig jaar al gekocht met 2 speen/tuutjes erbij. Maar goed.... iedereen geeft weer een ander advies. :$

Vandaag hebben wij de gastouder geregeld. Echter kan zij niet alle dagen, dus hebben we nog een oppas nodig. Hier zijn wij ook al mee bezig. Maar ja, in januari weten we precies welke dagen de gastouder niet kan en dus voor die dagen de 2de oppas moeten regelen.

Maar als wij nu een 2de oppas hebben die gewoon viavia niet via een bureau aangesloten is hebben geregeld. Krijgen wij dan ook vergoeding daarvoor vanuit de kinderopvangtoeslag? Weten jullie dit?
 
@Dora: en, en. en??????

@heleen: nee stond niet in jouw stukje hoor, in die van minniey. Stond voor carpal tunnel syndroom maar nog nooit van gehoord.

Wij hebben ook al 2 flesjes gekocht maar ga ook geen bv geven. Dus sowieso nodig :)

Volgens mij wordt dat niet vergoedt door kinderopvangtoeslag. Ben vroeger zelf oppas geweest en een gezin wilde toen dat ik me aansloot bij een gastouderbureau omdat dat voor hun zo wel vergoed werd en anders niet, Maar misschien is dit inmiddels veranderd, is nu zo'n 6 jaar geleden. Anders belastingdienst bellen om het na te vragen.

Hier vandaag gesprek gehad met de anesthesist en donderdag de 20 weken echo. Spannend!
 
Ja 20 weken was goed!! Een meisje maar dat wisten we eigenlijk al!

Betreft flesjes ja in huis, en ik ga ook nog een klein pakje nutrilon hypoallergeen halen. De bedoeling is borstvoeding maar bij onze dochter ging t niet van harte dus na 2 weken gestopt. Ook vanwege fluxus en te weinig kracht om dan maar te kolven en dan de fles geven. Mijn advies zorg dat je fles en pakje voeding in huis hebt. In de avond of nacht heb je niet zomaar een winkel waar je het kan kopen en als je bij moet voeden heb je dan toch een probleem.

het eerste echte meiden pakje is ook al in huis voor ons kleine dotje.
binnenkort de zolder op om spullen van onze oudste uit te zoeken.
Voor je het weet is het zover, haha.
 
Hoi dames,
Ook mij lukt het helaas niet om vaak te reageren, ik moet daarvoor speciaal achter de computer gaan zitten, terwijl ik eigenlijk alleen op de ipad zit, maar bij deze...
Hier gaat ook alles goed, afgelopen vrijdag de 20-weken echo gehad. Alles is goed en wij verwachten een vent! Ontzettend leuk en ook de familie was blij, omdat er aan mijn kant alleen nog maar meisjes zijn.
De kleine is steeds erg druk aan het trappen en bewegen, komt misschien ook omdat ik nu rustig aan doe, beetje grieperig.
Leuk om alles weer te lezen en ben benieuwd wat er uit al jullie 20-weken echo's komt!
Liefs!
 
Hier ook een goede 20 weken echo. Ben zoooo opgelucht (in de familie paar keer slechte 20 weken echo gehad)! We wisten al dat we een jongen kregen, maar hij heeft het nu nog even extra geshowed :) Hij wilde niet echt meewerken en dus konden we lekker lang genieten.
Hier van mijn kant is dit de 1e jongen en van mijn man zijn kant is dit de 5e jongen en blijft onze dochter het enige meisje!
 
Terug
Bovenaan