20weken echo

Hier ook een goede 20 weken echo. Het was overduidelijk in beeld dat we wederom een zoon krijgen. Dit weekend was ik weg met 3 vriendinnen en we zijn ons even te buiten gegaan bij de Prenatal. Allemaal leuke nieuwe dingetjes kopen. Shirtjes, pakjes, pyjamaatjes. Zo lief! Maar ik hoef nu niet zoveel aan te schaffen, want van mijn eerste zoon heb ik alles nog! Scheelt weer! Iedereen nog veel succes met de aanstaande echo's!
 
Ook ik heb afgelopen vrijdag de 20-weken echo gehad. Morgen zit ik officieel op de helft. De kleine zag er goed uit en was al flink gegroeid sinds de termijnecho. Hij/zij kon ook niet helemaal in beeld komen. We willen niet weten wat het wordt, dus het blijft voor ons een verassing. Dacht dat ik veels te nieuwsgierig zou worden, maar dat viel reuze mee.

De klachten vallen wel mee. Op de vermoeidheid na. Kamp alleen met een iets wat verhoogde bloeddruk, maar ik geloof dat dat steeds een momentopname is, omdat ik onder controle sta van het ziekenhuis en ik hoef maar een stap daar te zetten en mijn hartslag gaat al omhoog. Daarnaast hebben ze in mijn urine wat verhoogde waardes van rode en witte bloedlichaampjes gevonden, wat zou duiden op een blaas- of nierontsteking. Maar gek genoeg voel ik daar helemaal niets van. Ik moet wel vaker plassen, maar dat is normaal.

Zijn er meer die hier last van hebben?
 
Wel veel plassen maar zoonlief ligt dan ook heerlijk tegen de blaas aan te trappen.
Hier na een dag werken of inspanning wel last van harde?? (in ieder geval zeer gespannen, pijnlijke) buik. Af en toe maagzuur maar verder weinig klachten. Wel een buik die flink groeit, waardoor ik moeilijk kan bukken en dat is wel eens lastig als juf van groep 3 en een peuter thuis, maar we houden vol!
 
Wat fijn konijntje en andrea dat jullie ook goede echo's hebben gehad.
Ff heerlijk shoppen is altijd leuk!

Met zoals bij jou maris groeit de buik nu erg snel. Zelfs de bewoners die slechtziend zijn zeiden het gisteren. 'Het is niet vervelend bedoeld maar je wordt echt dik'. ;)
Het bukken gaat nog wel een mijn conditie en loopsnelheid zijn nog ongeveer hetzelfde.

Afgelopen zaterdag was de kleine al half uur voelbaar. Ik druk met mijn handen gevoeld of mijn man het ook zou kunnen voelen. Uiteindelijk voelde ik het heel lichtjes ook aan de buitenkant. Man erbij. Hij gevoeld. Vond het maar apart en kreeg rode wangetjes en begon een beetje te glimlachen. Was wel heel lief.
Hebben jullie partners de kleine ook al gevoeld?

Liefs,
 
Ja een paar weken geleden al! Prachtig meneer kan niet echt t geduld opbrengen om langer te wachten tor hij wat voelt. Nu reageerde ons meisje meteen. Mooi!!
Nu hoop ik dat onze dochter van 3 haar zusje ook eens mag voelen schoppen!
 
Terug
Bovenaan