24 jaar en moeder wens.......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.....

Ik ben hier nieuw dus het is ook nog even allemaal nieuw voor me....

Ik vroeg mij af of er hier nog meerdere jonge meiden zijn die zwanger willen worden....
lijkt me leuk om verhalen uit te wisselen en gezellig te kletsen...

en alle spannende verhalen te delen.... aangezien je dit niet snel met je hele omgeving deelt....

zal me ff voorstellen....
mijn naam is joyce... en ben dus 24 jaar...
ben in mei gestopt met de pil... en nu is mijn 2de ronde....
rond de 28ste juli is mijn NOD....
vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen...

Heb nu beide maanden telkens in de midden van de cyclus links of rechts in de onderbuik steken gehad.... de eisprong lijkt me zo....
ik schrok me rot de eerste keer toen ik het had... soms was het zo erg dat ik ff niet kon lopen..... deze maand was het gelukkig ietsje minder....

nou graag hoor ik van jullie.....

groetjes joyce

Hi, welkom!

Hier ook jonge hopelijk aanstaande mama van 24 jaar!
Wij zijn in maart gestopt met de pil en nu in ronde 5
Mijn cyclussen zijn: 22 - 36 - 28 - 29
Ik heb 25 juli mijn nieuwe NOD
NOD staat voor Niet Ongesteldheids DAG
Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt
Ik had maandag (14juli) een positieve test in handen
Ik temperatuur sinds 18 juni en je ziet nu netjes na mijn eisprong een temperatuurstijging, die vanmorgen 36,89 was.
Dit was mijn voorstel rondje wel ff van dit moment, tis al laat!

Weltrusten en veel plezier hier!

Groetjes Nathalie

Hoi Joyce,

Ik ben Lot,  24 en heb een dochter bijna 15 maanden, nu zijn we aan het klussen voor een tweede. Mijn NOD is waarschijnlijk 30 juli. Ik heb 1 juli mijn inplanon laten verwijderen en werd 2 juli meteenongesteld.. Dit is dus mijn eerste rondje.

Ik heb het idee dat ik zwanger ben omdat ik kwaaltjes herken van mijn vorige zwangerschap, nu dus afwachten tot mijn NOD voor ik kan testen :S..

Welkom hier iig!

Liefs Lot

He Joyce

Leuk dat je deze topic voor jonge meiden hebt geopend!!
Ik ben Rachel, 22 jaar en wij zijn ook bezig voor ons 1e kindje.
Ik ben in maart gestopt met de pil en in Juni zijn wij voor het "echie"gegaan.
Ik vind het heel erg spannend allemaal.
Mijn eerste cyclus was 33 dagen, mijn 2e 52 dagen en nu zijn we deze maand dus
voor het echie bezig.
Ik heb mijn ei dinsdag of woensdag gehad dus het worden 2 spannende weken.
Mijn NOD is op 29 of 30 juli.

Groetjes Rachel

Hoi!

Welkom hier!

Ik ben ook 24 en druk aan de klus voor een kleintje. Zit ondertussen in ronde 14 alweer, helaas. Vanaf donderdag officieel in de Malle Medische Molen....

Heel veel succes en plezier!
Hoop dat je snel zwanger mag worden!

Groetjes Jacqy

Leuk al meerdere reacties. Jeetje Jacqy ronde 14 meis, en de mmm in. Das niet fijn meis. Heel veel succes en geluk gewensd.

85babe85 er zijn al meer jonge meiden topic's geloof ik hoor.
Ik zie dat je in maart gestopt bent met de pil, me too!
Ik klets ook gezellig in de topic: Kwebbelmeiden van Maart
Daar zijn we allemaal gestopt in maart, misschien vind je het
leuk om daar ook eens te kijken?

En al iemand voor een 2e leuk hoor. Ben ff je naam vergeten sorry.
Hoop dat je voorgevoel idd klopt en je de kwaaltje idd herkend
Hoelang duurde het dat jullie van de 1ste zwanger mochten worden?

Fijn weekend!

Groetjes Nathalie

heyhey,

wat leuk al een aantal berichten....

ja er waren zoveel topics ik denk ach weet je wat.. ik maak er ff zelf eentje en dan zie ik het wel.. :)

lot: wat lief al een kindje van 15 maanden... :) en nu op naar de 2de.. leuk zeg!!!! ik heb ook altijd al jong moeder willen worden.. ik vind het wel een spannende stap die ik genomen had om te stoppen met de pil... haha het wordt dan toch allemaal wat serieuzer.... maar ben iedere maand weer op nieuw aan het hopen dat ik niet ongesteld wordt.. haha....

Jaqcy: pff 14 ronde alweer... dat is echt minders zeg...... ik hoop dat het dan met die stomme malle medische molen wel snel zal lukken... en je daarbij niet ook nog weet ik hoeveel rondes moet wachten!!!!

nathalie: met temperatuur metingen en ovulatietesten ben ik nog niet begonnen... ik wil het nog ff gewoon op zijn beloop laten... en kijken wat er gebeurd... ik reken wel altijd uit wanneer mijn eisprong ongeveer is.. zodat ik dat weet.. maarja zoals al eerder gezegd... voel ik hem ook wel heel erg... dus hoef ik eigelijk niet uit te rekenen haha...

rachel: dan liggen we ongeveer samen.. leuk! ik heb mijn NOD ook rond de 29ste ergens.... kan het niet precies zeggen omdat dit pas mijn 2de ronde is.. en mijn 1ste ronde 26 dagen duurde...

wat ik ook heel gek vond was.. toen ik de pil slikte was ik echt 5,5 dagen ongesteld en best veel.... nu was ik het precies 4 dagen.. waarvan de laatste dag maar nog beetje..... haha dat is wel fijn... 5,5 dag vond ik altijd zoo shittie en zo lang.... 4 dagen valt wel nog mee... maarja we hopen ja maar dat we allemaal in bij onze NOD dagen NIET meer ongesteld worden.... :)

groetjes joyce

Hi Joyce,

Ik wou eerst ook niet temperaturen of ovulatietesten gebruiken, maar merk dat het me nu meer rust geeft. Ik was zo blij met positieve ovulatietest. Had echt zo iets van yes mijn lichaam doet het blijkbaar toch, hihih gek hè. Maar ik hoop toch wel dat we binnenkort twee dikke strepen op een andere test zien. Al verwacht ik dat ik nog wel een ronde (of paar rondes) mee zal gaan. Geen idee waarom, maar das mijn voorgevoel.

Het is idd vervelend mmm, maar tis toch aan de andere kant ook wel weer heel mooi als het op die manier wel lukt hè. Maar ja gaan eerst heel veel onderzoeken en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Heel veel succes Jacqy.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan