24 jaar en moeder wens.......

Hey ladies

Zal me eerst even kort voorstellen: ben 25 en ben sinds september vorig jaar gestopt met de pil. Wij zitten ondertussen aan ronde 9, dus 't begint ferm lastig te worden om steeds te ontdekken dat we niet zwanger zijn.
Heb dus besloten om eens met ovultatietesten te proberen, daar ik bijna niet voel wanneer ik mijn eisprong heb. Ben es benieuwd of het daar mee spoedig zal lukken!

Idd dit forum is verslavend! Ik betrap me zelf er steeds op dat ik ga checken... Zelfs 's ochtends voor ik ga werken...
Maar het is zo tof om es te kunnen babbelen met mensen die de situatie begrijpen!

Aan allen hier: succes met het zwanger worden en dat dat snel zo mag wezen!

Greetz

Hi Babeken, gezellig dat je mee kletst.
Hoe gaat het tot nu toe met je ovulatietesten?
Hou je ook je temperatuur bij of dat niet?

Groetjes Nathalie

Hey Nathalie

Moet volgens de bijsluiter vanaf 23e beginnen testen. Dus ik moet (jammer genoeg) nog een paar dagen geduld hebben...

Temperaturen heb ik nog niet gedaan, mss een volgende tip om eens uit te proberen.
Heb alleen schrik dat het op den duur eerder een sleur zou worden met al middelen, in plaats van een plezier...

We zien wel... Maar ik hoop echt dat het niet te lang meer duurt.

Groetjes

nounou... ik kijk ff paar uurtjes niet... en dan meteen weer aantal berichten... erg leuk!!!!!!!

ja ik ben pas sinds gisteren aangemeld.. maar ut eerste wat ik vanmorgen na wakker worden en net bij thuiskomst deed was meteen het forum ff checken....

Vind het wel leuk dat er toch wel veel jonge meiden zijn die al moeder willen worden... :):)

In mijn vriendengroep is de eerst nu zwanger..... en mijn zus heeft ook laatst haar 2de jongetje gekregen... en dan denk ik altijd.. dat wil ik ook!!!!!
het lijkt me zo geweldig om met een dikke buik rond te lopen.. en daarna zo'n klein hummeltje vast te kunnen houden... :)

Maar ik zal nog eens ff wat meer over mezelf vertellen... dat vergemakkelijkt wel altijd de gesprekken en de voorstellingen vind ik..

nou ik ben dus 24 en woon sinds 7 maanden samen met mijn vriend.. we zijn bijna 4 jaar samen.... mijn vriend is iets ouder dan mij.. namelijk 40...
ik ben dit jaar afgestudeerd aan opleiding pedagogiek.... van kinderen weet ik wel wat af dus.. :p
heb ook al een baan.. werk 30 uur in leefgroep met licht verstandelijk gehandicapte kinderen in leeftijd van 5 t/m 14.. erg leuk en afwisselend werk moet ik zeggen...

zo dat was het weer ff... ik ga lekker bankhangen.....

x joyce

Hhahah ik moest ff lachen hoor Joyce. Je vriend iets ouder. Ja ietsjes maar, hihih
Ach leeftijd maakt niet zoveel uit hè. Maar klopt idd dat hij 40 is of was het een typfoutje? (sorry bedoel het niet lullig, maar misschien bedoel je 30)

Goed zeg dat je leuke baan hebt gevonden. En hoe bevalt het samenwonen?
Jij bent ook steeds laat nog wakker zeg, hier ook vaak.

Babeken, bepaalde dingen worden een gewoonte. Neem bijvoorbeeld foliumzuur slikken. Dat is nu zo'n gewoonte geworden. Eerst in het begin wat dat zo bijzonder en spannend. En nu is het iets dat belangrijk is voor mij en de toekomstige kleine.
Ik temperatuur sinds 18 juni. Heb thermometer op nachtkastje liggen. En gaat eigenlijk al automatisch. Wekker uit zetten, thermometer pakken, hihih.
Dit is mijn 1e ronde ovulatietesten. Ik wou het eens proberen. En merk dat het me eigenlijk wel heel fijn gevoel heeft gegeven die positieve ovulatietest. Toen we net bezig waren, had ik echt zo iets: nee voorlopig ga ik echt niet temperaturen of ovulatietesten hoor, dan ben ik er veel te veel mee bezig. Nu in ronde 5 geeft het me rust gek hè. Natuurlijk zijn we nu nog niet zo lang bezig en geef het gewoon tijd.

Liefs Nathalie

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
ik heet Mariska en ben 28 jaar oud en wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
Mag ik met mijn leeftijd nog mee praten op dit forum??
Ik ben sinds Juni 2008 gestopt met de pil en ben nu ruim  5 dagen overtijd.

Ik vraag mij af of ik nu al een zwangerschapstest moet doen of dat ik nog een aantal dagen moet wachten.

Wie kan mij meer vertellen.

Groetjes

Hi Plein, wat mij betreft ben je welkom
Er zijn hier namelijk meer meiden die net beginnen
Zelf ga ik (al) sinds maart mee!
Ook heb ik gezien dat er een topic is met meiden die ik juni zijn gestopt
Misschien vind je het leuk om daar ook eens rond te neuzen.

Wat goed zeg dat je 5 dagen overtijd bent. Meis ik zou zeggen TESTENNNNN
Morgen ochtend met ochtendurinie, of heb je geen test in huis
Wat knap van je dat je zolang al wacht. Zijn niet veel meiden die je dat na doen hoor, hihih
1e ronde -1e kindje? Wil je jezelf nog wat meer voorstellen? Lijkt me leuk

Groetjes Nathalie

Hoi Natalie bedankt voor je ractie.
Ik ben bang dat als ik te vroeg ga testen dat hij nog geen duidelijke uitslag geeft.
Ik heb ook inderdaad nog geen test in huis.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik toch nog on... ga worden. Ik hoop dat dat tussen mijn oren zit en dat ik dus idd zwanger ben.

Gr Mariska

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2008 00:37:14'));

Hi Plein, wat mij betreft ben je welkom
Er zijn hier namelijk meer meiden die net beginnen
Zelf ga ik (al) sinds maart mee!
Ook heb ik gezien dat er een topic is met meiden die ik juni zijn gestopt
Misschien vind je het leuk om daar ook eens rond te neuzen.

Wat goed zeg dat je 5 dagen overtijd bent. Meis ik zou zeggen TESTENNNNN
Morgen ochtend met ochtendurinie, of heb je geen test in huis
Wat knap van je dat je zolang al wacht. Zijn niet veel meiden die je dat na doen hoor, hihih
1e ronde -1e kindje? Wil je jezelf nog wat meer voorstellen? Lijkt me leuk

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan