24 jaar en moeder wens.......

Hey,

Ja ik heb ook beetje het gevoel dat het bij mij wel eens ff zou kunnen duren... heb ook geen idee waarom... terwijl mijn moeder en mijn zus vertellen dat ze beide telkens na 1 of 2 rondes zwanger waren.... haha... achja.. nog 2 weekjes wachten en dan weet ik of ik voor de 3de ronde moet gaan of dat ik misschien toch zwanger ben..... maar telkens blijf ik mezelf ook zeggen me er niet teveel op te focussen omdat je anders ook gek wordt... haha en dat willen we niet natuurlijk....

x

He meiden

Wat een gezellige drukte al hier!

Joyce: Idd leuk dat we gelijk opgaan, spannend he?
Ik hoop dat het positief uitpakt voor ons over 2 weken.( Voor ons allemaal natuurlijk!)

Jacqy: Jeetje ronde 14 al, pff zo zie je maar dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is he. Ik zit officieel pas in ronde 1 dus ik kan er nog helemaal niet over mee praten. Ik hoop dat je heel snel zwanger wordt meis!!!

Natalie: Ikzelf gebruik geen ovulatietesten ik ben inmiddels net begonnen, dus het kan altijd nog als het wat langer gaat duren. Je hebt idd wel wat meer zekerheid dat alles goed werkt daarbinnen.

Lot: Leuk dat je voor een 2e gaat, misschien kun je ons wat tips geven

Zo meiden ik hoop dat we snel een positieve test in handen krijgen.
Ik probeer me er niet al te veel mee bezig te houden, maar dat is soms zo moeilijk!! En dan te bedenken dat dit pas de 1e ronde is pffff
Ik had me ook voorgenomen om me niet aan te melden op het forum hihi, MISLUKT hahah
Ik heb nu lekker 3 weken vakantie, heerlijk!!
Misschien kan ik zo mijn gedachten op andere dingen vestigen, maar het is zo leuk om te fantaseren!

Groetjes Rachel

Hahhaha ja pas maar op meiden, dit forum is erg verslavend hoor.
Ronde 1 of 2 is ook heel spannend hoor. Het net stoppen met de pil, alles is zo nieuw en anders. Het klopt idd dat je dan minder lang ongi bent, teminste heb ik wel. Ik had vorige ronde vrijdag, vooral 's nachts bloedverlies en zaterdag ook nog beetje. 's avonds dacht ik dat het al over was, maar zondag toch ook nog wel beetje ongi. Maar erggg kort dus.

We zullen zien meiden, hier nog maar weekje wachten. Ben benieuwd
Denk ook dat het stukje zelfbescherming van ons is hoor dat we denken dat we langer bezig zijn. Maar het kan natuurlijk allemaal. Helaas hebben we het zelf niet in de hand hè.

Liefs Nathalie

Joyce, hoop voor je dat je gevoel geen gelijk heeft! en dat je wel degelijk snel zwanger mag zijn!

Babe en Natalie, zelfde maand gestopt!

en zelfs na 14 rondes blijft het iedere maand spannend hoor. En nog steeds evenveel mee bezig. Overal dikke buiken om mij heen!
Hoop inderdaad dat de medische molen mij wat duidelijkheid kan geven. Of er is niets aan de hand en we gaan gewoon nog even vrolijk verder, of er is wel wat aan de hand, en dan kunnen we daarmee aan het werk!

Hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn!

Groetjes Jacqy

Ik merk wel dat ik er nu veel anders mee bezig ben dan bijvoorbeeld ronde 1
Maar helemaal van je af zetten kan je het niet hoor meiden, is toch ook niet zo gek
Je moet er gewoon voor waken dat het niet TE word of een obsessie begint te worden, want dat werkt niet. En op gegeven moment voel je van alles en je lichaam doet raar en vreemd en dan uiteidenlijk toch weer ongi, en snap je er allemaal niks meer van.
Maar je leest hier ook meiden die binnen een paar rondes zwanger zijn. En ook meiden die zoals Jacqy al heel wat rondes hebben meegemaakt. Je leest juist dingen die langer duren natuurlijk. Want als iemand snel zwanger is dan gaan ze naar zwangerschapsforum en lees je hier natuurlijk niks meer. We leven hier gewoon heel erg met elkaar mee. Of je nou in ronde 1 zit of ronde 20, we hopen allemaal zwanger te mogen worden.

Groetjes Nathalie

Hoi meiden!!

gezellig weer een nieuw topic erbij!
Sommige meiden ken ik al van een ander forum,
Maar voor de andere meiden hier een klein stukje over mij:

Ben 23 jaar,woon samen met mijn vriend in de provincie Utrecht
wij hebben vanaf begin van het jaar besloten,dat we graag een klein wondertje erbij zouden willen.
Nou ben ik in juni gestopt met mijn pil(heb hem 11 jaar geslikt)
en werd precies 28 dagen later weer ongesteld.Vorig jaar heb ik al eens 3 maanden moeten stoppen ivm klachten toen kwam mijn ongi eigelijk ook meteen naar 28 dagen op gang.Dus ga uit van een cyclus van 28 dagen
Mijn volgende NOD is 4 aug dus zit nu echt in de''klus'' dagen
en zit nu in ronde 2

verder werk ik 32 uur in de psygiatrie en mijn vriend is lasser fulltime

Nou meiden op naar een vruchtbare maand! su6 met klussen en testen!

Liefs liss

Hoi hoi,

Leuk zo'n topic met jonge (aanstaande) moeders!
Ik ben zelf 24 en heb een zoontje van 3 (in september 4). We zijn nu bezig met de 2e ronde en in mei gestopt met de pil. Als het goed is heb ik de volgende NOD op 26 of 27 juli.
Op dit moment veel last van vanalles en nogwat, waarschijnlijk een griepje maar hopelijk zwangerschap!

Hhahah je hoord wel eens meiden over dat ze denken dat ze griepje hebben maar dan zwanger blijken Wen dus toitoitoi!

Hi Lisse gezellig dat je hier ook mee kletst!

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan