24 jaar en moederwens... DEEL 2

Ik ben weer terug van revalidatietherapie en ben erg moe
Ik ga ff rusten voordat ik aan het avond eten begin enzo
Ik wou alleen Nancy ff heel veel geluk wensen, wat fijn dat alles goed is meis
En Suzy sterkte met jullie hondje. Hopelijk valt het nieuws meer

Ik kom vanavond weer ff uitgebreider kletsen, nu eerst ff oogjes dicht!

Liefs nathalie

ha nancy wat goed zeg!!!

lijkt me zo heerlijk het hartje te horen eindelijk echt bevestiging
wij moeten 23 september voor het eerst vind het ook zo spannend!!!

als het goed is ben ik nu 6 weken

Hi Meiden, ik ben behoorlijk opgeknapt van ff slapen, dat had ik echt nodig
Spannend hoor vk afspraakjes & echo's. Volgens mij ga ik het dan pas echt beseffen als ik hartje hoor kloppen en kleine kan zien, hoe klein dan ook. Dat ik kan een beetje meer gerustgesteld ben. Niet dat ik nu het gevoel lichamelijk heb dat het mis gaat ofzo, maar 100% rustig ben ik r ook niet over.

Marjootje, heb jij 23ste een echo of vk afspraak of beide, hihi
Bij mij word echo in ziekenhuis gedaan heeft vk zelf niet
Zal ik je afspraken bij op ons lijstje zetten meis?

Suzy hoe is het met jullie hond meis?

Nancy? Mag je nu ook meer uit bed? Of helemaal geen verplichte bedrust meer?
Geniet van jullie mooie dat meis!

Liefs Nathalie

haai meiden wat een goed nieuws allemaal!!!

Ik ben stik jalourse hahahaha!! nee hoor ik gun het jullie echt allemaal!!

Ik ben vandaag weer gaan werken en de vakantie was helemaal top en heerlijk.
Een week salou gedaan (last minute) het weer was helemaal super 30 graden en strand op loopafstand.

Nu druk aan het klussen geweest, nog even afwachten weer dus...

nou eens even lezen wat jullie allemaal gezegt hebben terwijl ik aan het vakantievieren was haha.

Groetjes Rikos

Hoi dames!
Grrr net gedaan met werken... Pfff wat een lange dag!

Nathalie, het begint gewoonweg koud te worden! Heb gewoon ook al de ganse dag koud! Ben me nu aant opwarmen onder mijn fleecedekentje!
Wel vervelend dat je zo vaak misselijk bent, hopelijk is die fase snel voorbij!
Och ja, wij zouden normaal naar Doornburg geweest zijn dit weekend. Ligt ergens aan de Duitse grens dacht ik?

Sesje, van mij ook alvast een duim hoor! We kunnen mss beter voor elkaar duimen (morgen mijn NOD), wie weet helpt dat!

Pien, kan wel nog komen hé, die pos test...

Nancy, super dat je echo goed is verlopen en beter nog dat alles dik in orde is! Geniet nu maar met volle teugen van die zwangerschap hoor!

Suzy, hopelijk niks te ernstig met de hond!

Zoals ik schreef, morgen is D-DAY en tot nu toe nog geen ongiklachten, dus laten hopen dat dat pos is hé!

Groetjes

Babeken

Jeetje wat spannend hier allemaal!

Rikos welkom terug meis, fijne vakantie gehad zo te lezen. Wie weet vakantie kindje, hoop het voor jullie

Pien op welke dag van je cyclus zit je nu meis? Toen je aan de pil was, was je toen wel regelmatig ongi?

Babeken, voor jou ook ff tandje extra hard duimen meis. Hopelijk blijven de rd-tjes weg! Hoe voel je je vandaag?

Sesje en nog weer een test gedaan meis? Ben zo benieuwd, Maar denk dat het raak is hoor meis. Dus kom maar op met die twee duidelijke strepen. Na 23 rondes is het jullie extra gegund meis, hoop het zo!

En hoe is het met de andere meiden, jullie is het ook gegund hoor. Zou leuk zijn als er nog paar meiden zwanger raken deze maand. Lekker vruchtbaar topic!

Hier vandaag bij chiropractie geweest. Auwie mijn nek, kweet niet wat ze er mee gedaan heeft, maar pff. Ze houd mijn bekken goed in de gaten en controleerd scheefstand enzo zodat ons klein aapje goed kan groeien en genoeg ruimte heeft daarbinnen. Dus dat is wel fijn.

Mijn vriend zit steeds te zeggen dat ik goed moet  eten omdat ik  voor twee moet eten, hihi. En hij vind 8 oktober veel te lang duren tot de echo, echt lief.

Ik ben vandaag heel erg moe dus ga rustig aan doen. Ik kom regelmatig ff kijken of er al nieuws is.

Liefs nathalie

Goedemiddag dames!

Heb uiteraard de afgelopen tijd wel met jullie meegelezen. Een aantal meiden maken het erg spannend nu.
Babeken, ik hoop zo dat je RD-tjes wegblijven dit keer! Dat geld eigenlijk voor jullie allemaal ( dames die nog niet zwanger zijn). Voor de zwangere dames, GEFELICITEERD!! En ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

Bij ons gaat het inmiddels weer goed. De lekkage is opgelost, nu moet alleen het beton nog drogen en dan kunnen we onze slaapkamer weer gebruiken!   Ik was van alle stress spontaan 5 dagen overtijd. Nu ongi, voelt wel goed dat ik nu alvast mijn cyclus bijhoudt.
Afgelopen vrijdag theorie-examen voor rijbewijs gehaald ( ja ik ben laat begonnen met lessen). De 24ste mag ik afrijden...ben benieuwd! Als ik het haal gaan we daarna weer praten over wanneer we voor het " echie" gaan.

Liefs, Pinkelot

Nod lijstje!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         16-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo