24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nathalie, Fijne verjaardag gehad?

Sesje, en?? Ik ben benieuwd, ik duim voor je meid..

Babeken, misschien innestelbloeding als t maar ee beetje was? NOD is dichtbij he.. Dat afwachten is inderdaad rot.. Dan draait zo ongeveer alles om de NOD datum.. Echt aftellen he.

Joyce, zo moe?? Rust maar lekker uit dan.. Ik slaap ook iedere middag wel bijna een uurtje of twee uurtjes maar ik lig hier maar wat dus dan moet je toch iets om te tijd door te komen he.. Maar echt super moe ben ik niet.

Nog 1 dagje wachten.. Ik vind het toch wel spannend allemaal..

Liefs,
Nancy

He halowa,
Weer een snel berichtje van mij.
mijn excuus dat ik er niet  veel meer ben maar heb ook echt super veel aan mn hoofd.
mn opa gaat redelijk, verbouwing ach tja hoeveel ellende willen jullie hierover horen? hihi mn vader is namelijk van het weekend door het plafond gezakt dus daar ook nog eens een mega grote schade aan over gehouden (gelukkig had mn vader verder niets)

voor alle meiden die zwanger zijn en die ik nog niet gefeliciteerd heb:

GEFELICITEERD! geniet ervan!

Voor de rest hoe is het met LMP zie geen berichtjes meer van toch?
en met Jaq?

Nathalie nog gefeliciteerd met je mannetje hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. (helaas een late reactie maar beter laat dan nooit zeg ik maar)

Nancy succes meid morgen hoop zo dat alles in orde is voor jullie!

Sylvana spannende tijd deze week weer hoop dat het raak is! jullie wachten al zo lang!

Sorry als ik iemand vergeten bent maar mn hoofd is een zeefje heb zoveel aan mn hoofd!

Deze week klusweek voor ons. We zien wel hoe het allemaal loopt! we gaan in ieder geval wel gewoon proberen! maar tja hebben zoveel aan onze hoofd.....

Oh ja joyce slaap ze hihihi....

groetje en kus aan iedereen petra

Hoi!

Idd Nancy, dacht ook aan innestelingsbloed, maar durf gewoon niet meer te hopen. Die teleurstellingen altijd hé, kon deze morgen wel weer huilen (en heb dat dan ook gedaan; gelukkig was mijn mannetje er om me weer beetje op te beuren).

Pieski, meid wat maak jij allemaal mee met die verbouwingen, gelukkig dat je dat weer een hele poos niet hoef te doen, wanneer deze achter de rug zijn!
En gelukkig heeft jouw vader niks!
Och ja, klus goed hé!

Joyce, hopelijk al een beetje uitgeslapen!

Nathalie, hoe was het feestje?

Ben nu weer weg, alé op ons terras; is zo'n zalig weertje en aangezien dat niet veel meer zal voorkomen in de komende maanden, moeten we ervan profiteren hé!

Tot mss vanavond (mijn beste vriendinnetje komt nog, dus kan wel eens laat worden, eer we zijn bijgekletst!) anders tot morgen!

Och succes alvast voor maandag Nancy!

XXX

Babeken

Nod lijstje!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         16-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hi Meiden, ik ben er weer, maar zie dat ik behoorlijk wat terug moet lezen. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig met dekentje op de bank en ga nu ff lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

Brrr nog steeds koud. Ik zal de verwarming maar eens aanzetten. En lig hier te gapen, hihih. Ik ben vanmorgen ook weer naar bed gegaan hoor. Word steeds tegen 7.00 uur kei misselijk wakker. Dan eet ik beneden wat en ga ikw eer naar bed. En tegen 10.00 uur weer, brrrr. Maar dacht vanmorgen weet je wat ik duik nog lekker mijn bedje in. De opa's & oma's kwamen toch 's mdidags. Ik kan ook wel heel veel slapen hoor. Want ik slaap gewoon vanavond weer. Ik bedenk me net dat ik niet eens weet wanneer ik volgende week revalidatie therapie heb. Zal dalijk eerst ff in mijn agenda kijken. Kijken hoe dat gaat, nu ik 's morgens zo misselijk ben.

Sesje meis wat spannend. Hoe is ie met je? Heb je nog getest? Ze zeggen een streep is een streep. Mijn eerste test was eerst ook wel lichter, twee dagen later veel duidelijker. Maar stond wel een streep. Ik wist dat je echt geen 2e streep in een test kan kijken en dat weet jij ook. Dus kom maar op met die mega postieve test! Ik duim voor je!

Pien hoe is ie nu met jou meis? Voor jou ook al zo spannend. Maar jij bent al overtijd, ohh ik hoop het zo!

Babeken wat jammer dat jullie weekendje weg niet door ging zeg. Waar zouden jullie heen? Gezellig dat jullie toch nog bij je ouders zijn wezen eten.

Joyce fijn weer ff iets van je te horen meis. Slaapze, hihih. Hopelijk ben je snel minder moe. Hoelang ben je nu zwanger?

Het gaat idd weer de goede kant hier op meiden. Maar moeten nog minimaal 2 zwangere meiden bij om ons van vorige maand te evenaarden hè. Liefst meer natuurlijk. Kom op meiden!

Nancy succes met je echo meissie. Hoop echt dat alles goed is. Maar idd zoals je zelf zegd als het echt mis zou zijn zou je nu echt bloed hebben verloren meis, veel meer! Dus hoop het zooo voor je dat alles goed is. Denk aan je!

Liefs Nathalie

Brrr nog steeds koud. Ik zal de verwarming maar eens aanzetten. En lig hier te gapen, hihih. Ik ben vanmorgen ook weer naar bed gegaan hoor. Word steeds tegen 7.00 uur kei misselijk wakker. Dan eet ik beneden wat en ga ikw eer naar bed. En tegen 10.00 uur weer, brrrr. Maar dacht vanmorgen weet je wat ik duik nog lekker mijn bedje in. De opa's & oma's kwamen toch 's mdidags. Ik kan ook wel heel veel slapen hoor. Want ik slaap gewoon vanavond weer. Ik bedenk me net dat ik niet eens weet wanneer ik volgende week revalidatie therapie heb. Zal dalijk eerst ff in mijn agenda kijken. Kijken hoe dat gaat, nu ik 's morgens zo misselijk ben.

Sesje meis wat spannend. Hoe is ie met je? Heb je nog getest? Ze zeggen een streep is een streep. Mijn eerste test was eerst ook wel lichter, twee dagen later veel duidelijker. Maar stond wel een streep. Ik wist dat je echt geen 2e streep in een test kan kijken en dat weet jij ook. Dus kom maar op met die mega postieve test! Ik duim voor je!

Pien hoe is ie nu met jou meis? Voor jou ook al zo spannend. Maar jij bent al overtijd, ohh ik hoop het zo!

Babeken wat jammer dat jullie weekendje weg niet door ging zeg. Waar zouden jullie heen? Gezellig dat jullie toch nog bij je ouders zijn wezen eten.

Joyce fijn weer ff iets van je te horen meis. Slaapze, hihih. Hopelijk ben je snel minder moe. Hoelang ben je nu zwanger?

Het gaat idd weer de goede kant hier op meiden. Maar moeten nog minimaal 2 zwangere meiden bij om ons van vorige maand te evenaarden hè. Liefst meer natuurlijk. Kom op meiden!

Nancy succes met je echo meissie. Hoop echt dat alles goed is. Maar idd zoals je zelf zegd als het echt mis zou zijn zou je nu echt bloed hebben verloren meis, veel meer! Dus hoop het zooo voor je dat alles goed is. Denk aan je!

Liefs Nathalie

hallo meiden

allereerst wil ik nancy heel veel sterkte en succes wensen morgen!!! ik duim op goed nieuws meis.

nathalie lijkt me vreemd als familie anders reageert dan verwacht.
hopelijk ben je snel minder misselijk

sesje heb je al nieuws???? in principe is een licht streepje ook een streep, zou echt geweldig zijn he?!

pien nog steeds geen rd? heb je alweer getest?

babeken nog ff volhouden!!! spannend he

ik moet nog tot volgende week woensdag wachten denk ik. oh duurt zo lang!!

druk weekend gehad net lekker uiteten geweest met mannetje en mijn moeder. was erg lekker.
ben morgen nog vrij moet wel hele huis poetsen maar kom morgen nog wel ff kletsen. heb nu niet zoveel tijd meer.

liefs suzy

Terug
Bovenaan