25 weken!

Lieve meiden,

Heb eerlijk gezegd niet zoveel te melden maar vandaag alweer 25 weken zwanger! Wat gaat de tijd opeens snel zeg. Kan me nog niet voorstellen dat de twins er straks zijn maar ik merk ook dat ik ongeduldig ga worden en toch wel heeeel benieuwd ben naar ze.
Mijn man kan ook niet wachten en roep dit ook de hele dag, de lieve trotse papa! :)

Woensdag mogen we weer even spieken naar onze boys. Altijd weer bijzonder!!

Wens jullie een fijne dag! (nee, ga niets zeggen over de vervloekte hitte, haha)

Liefs Lynn.

Hey Lynn, ben benieuwd hoe je je voelt. Voel je je nog steeds zo naar en duizelig of gaat het beter?

Het gaat opschieten he! Voor je het weet hebben jullie je twins in je armen.

Lekker rustig aan vandaag!

Hey lieve beauty,

Gaat beter meid, sinds ik die ijzertabletten neem.
Gelukkig maar. Heb af en toe nog wel een weg trekker maar dat hoort er volgens mij gewoon bij.

Ja, het gaat zeker opschieten. Echt bizar! Als ik 36 weken aanhou, dan zijn ze er over 11 weken al, kan het bijna niet geloven hoor.....

Hoe gaat het met jou? Heb je je mk eem plekje kunnen geven? Vind het zo erg. Hoop dat je gauw weer goed nieuws hebt.

Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Ben vandaag ook precies 25 weken. Ik vind die tijd ook ineens erg snel gaan. Maar totaal niet erg eigenlijk. Mijn vriend en ik kunnen ook niet wachten tot we onze kleine meid vast kunnen houden.

Wat leuk jullie je zoontjes woensdag nog een keer kunnen bekijken. Helaas moet ik daar denk ik nog even op wachten. Rond de 30 weken had mijn verloskundige het over.

Xxx

Jaaa de tijd vliegt!! Hier alweer 24,1!

En nee natuurlijk klagen we niet het is toch prachtig weer!!! Zo prachtig dat het zweet loopt waar het niet gaan kan, je enkels net een zwemband lijken je geen adem meer hebt en je stront chagerijnig wordt van 38 GRADEN!!
Maar verder gaat het prima!

Rustige zondag..

liefs

Gaat het hard hè... En de laatste paar weken zullen wel voorbij sluipen

Klagen over het weer doen we inderdaad niet Hihi
Maar een beste regen/onweersbui zou ik niet erg vinden hoor koelt het lekker af :p

Terug
Bovenaan