25 weken!

Hee, een berichtje van de man van Lynn. Leuk, dat is lang geleden!

Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten. Hier zit nog zo'n a.s. papa. Hij zei laatst: ja maar jij bent al mama. De kleine kent al jouw hartslag, ademhaling, je stem enz. En van mij kent hij/zij nog niets.... Vond het zo sneu maar ik begreep hem wel. Heb jij ook dat idee?

Leuk joh, de voorbereidingen voor een tattoo! Wat komt er op te staan ;-)????? Duurt alleen nog even voor 'ie gezet kan worden hè? Wij hebben een woon-winkel pand en de winkel verhuurd aan een tattooshop. Zie ik daar vorig jaar een papa met maxi cosi naar binnen gaan...... Zie ik 's avonds op FB een foto langs komen van een tattoo van twee baby voetjes. Zooo gaaf!! Ben benieuwd wat het wordt.

Geniet lekker van de boys en voor je het weet is het november!!!

hey meis,

Wat gaat de tijd ineens snel he? tenminste vind ik wel. de eerste 12 weken gingen zooooo traag en nu vliegen de weken voorbij haha. voor je het weet hebben we onze ukkies in onze armen! kan ook niet wachten hoor hihi.

xxx

Wat een mooi bericht van een ontzettend trotse papa weer!

De tijd gaat inderdaad snel en wat zal het een dolle boel bij jullie zijn geweest in huis toen jullie te positieve test in handen hadden en dan een paar weken later nog het nieuws dat jullie geluk uit 2 wondertjes bestaat.

Houdt Lynn maar goed in de gaten, maar ze zal ongetwijfeld uitstekend voor jullie mannetjes zorgen.

Toch al wel een kleine opluchting denk ik als de 26 weken voor jullie voorbij zijn. Al is het daarna natuurlijk ook nog spannend. De broertjes hadden het op de laatste foto die lynn geplaatst heeft op FB heel gezellig met zijn tweetjes volgens mij.

En hoe bijzonder een tattoo met de namen! Ben ook erg benieuwd naar de namen van jullie boys! (@NetjeM, goed geprobreerd;-))

Kan mij ook niet snel genoeg november/december zijn. Maar probeer ook nog van deze bijzondere tijd te genieten, maar als ik dat zo lees komt dat helemaal goed.

Jeetje, wat gaat de tijd snel!! Ik vond het vanaf 34 weken echt uitzitten, ha ha. Een vriendin was toen bevallen met 37 weken, maar Laura liet lekker op zich wachten...

Terug
Bovenaan