25 weken!

Hoi Dionne,

Ook alweer 25 weken? Kan me voorstellen dat jij en je vriend ook heel nieuwsgierig zijn hoor. Nog even geduld, de tijd gaat hard.

Ja, wij moeten elke 2 weken voor een echo. Dat klinkt leuk en dat is het ook wel maar het heeft een medische reden. Onze jongens zitten in 1 vruchtzak en dat maakt mijn zwangerschap wat risicovoller, ze hebben namelijk meer kans op tts-syndroom (ga maar niet googelen, word je niet blij van) maar het grootste gevaar is na 26 weken geweken ook al blijft het spannend!

@trientje: ik moet zo lachen om jou stukje! Hahahaha! Maar klagen??.........nee, dat doen we niet! Zo zijn wij niet met z'n allen. :)

Liefs Lynn.

@cloewja, hier is het al een beetje bewolkt aan het raken en misschien in de loop van de avond een regenbuitje, zou het niet erg vinden hoor......

Ik denk ook dat als je echt 40 weken moet, dat de laatste weken voorbij kruipen, je word toch steeds ongeduldiger. Trouwens echt een super leuke/mooie foto op facebook. Heel leuk gedaan!

Wat goed om te horen dat het beter gaat!

Met mij gaat het op Zich wel hoor heb ups en downs en zit niet altijd lekker in mijn vel maar goed. We zijn weer lekker aan de klus en het geeft rust dat ik nu helemaal niet weet wanneer mijn nod of eisprong is. Dat zorgt ervoor dat je niet toe leeft naar een datum en we dus alleen klussen als we zin hebben.

Ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen..... Ben alweer 2 dagen zo bibberig maar het kan bijna niet nu al raak zijn dus zal wel door de warmte komen.

Beetje stom heb geen test gedaan om te kijken of alle hcg uit mijn lichaam is dus als ik nu een test doe geloof ik het toch niet hahaha

We wachten gewoon maar weer af en ondertussen genieten we van het weer ;-)

Hey jaaaah, ik ook alweer bijna 25 weken. Niet normaal he. Maar vind het ook niet erg. Zoals jullie weten gaat me deze zwangerschap niet fluitend af. Ben deze week al twee keer spugend opgestaan weer. Maar ach..... ik weet waar ik het voor doe. En dat is het mooiste geschenk wat je je kunt bedenken!

Komende week ga ik ook rustiger aan doen qua werken en alles, dus hoop dat ik me dan weer wat fitter voel. En de hitte? Vanmiddag rond 14.00 gaf de termometer 41 graden aan in onze tuin. We zijn ook lekker binnen gebleven. En mijn man is nu pas avondeten het fixen. We wilden de bbq op laag standje zetten (electrisch) zodat we een beetje langer konden genieten ervan. Echter dachten de vliegen er bij dit weer anders over. Alles weg kunnen gooien hahaha.

Liefs en geniet van de kleine mupjes

Ha Lynn, 25 weken is toch wel weer een bijzondere grens. Als er nu iets is of in uiterste geval de bevalling begint zijn de ukkies levensvatbaar. Het is niet wenselijk, we wachten allemaal liever tot minimaal 36/37 weken maar ben zelf blij als ik toch weer over de 25 weken ben.

Hier zojuist een heeeel licht briesje heerlijk....

Ja 25 weken! Ik heb vandaag die grens bereikt! Het gaat inderdaad snel, tot nu toe. Maar de tijd gaat nu al wel iets langzamer. Maar dat ligt aan mijn nieuwsgierigheid;-)

Altijd fijn even spieken weer, en dan zijn de voor jou belangrijke 26 weken alweer bijna bereikt.

Tja het weer, ben blij dat dit weekend erop zit en dat zeg ik niet vaak! Vandaag nog een warme dag hier in het zuiden en dan iets aangenamere temperaturen.

Liefs

Ja meiden, het tweede trimester zit er bijna op. Hier vandaag 25+2. Waar blijft de tijd. Vind ook dat de tijd wat langzamer gaat maar dat komt denk ik omdat het de eerste drie maanden toch erg spannend is en je erg druk bent met allerlei nieuwe dingen. Vk, testje hier, bezoekje zh daar. Het tweede trimester is een stuk rustiger.

Fijn Lynn dat de spannende weken dan voorbij zijn. Op naar iets anders spannends: de bevalling! Het grote aftellen kan beginnen.

Geniet er van dames!

Goedemorgen dames,

In huize Lynn dus 25+1 vandaag. Het gaat inderdaad hard zo, nog maar een week of 11-12 voordat we onze twins als hoofdprijs omhoog kunnen houden. Ik kan er eerlijk gezegd niet meer op wachten, maar in het kader van 'blijf maar lekker bij moeders, dat is beter voor je' wachten we het rustig af. Ik weet het moment dat Lynn zwanger testte nog heel goed; wat waren we blij en stonden we te springen in de woonkamer!

Woensdag inderdaad de laatste controle voor het TTS. Zoals Lynn al zei, ga het maar niet opzoeken, daar word je onpasselijk van, maar het is bij ons een reëel risico (geweest). Alle vertrouwen in dat het ook nu goed zal verlopen, al hou ik mijn vrouw wel nauwlettend in de gaten en ben ik erg waakzaam. Maar er is geen reden tot ongerustheid, dus ondanks dat je altijd 'fingers crossed' die echokamer inloopt, ben je toch altijd weer opgelucht als de dokter zegt dat het er weer goed uitziet. Na 26 weken is het allergrootste gevaar geweken, al moet je op blijven letten, maar dat vraag ik woensdag wel.

Hierna blijven we om de 2 weken echo's/controles houden, dit in het kader van het uitgroeien van de tweeling. Dit moet ook gemonitord worden omdat ze in 1 vruchtzak zitten. Ik hoop dat de broertjes elkaar de ruimte geven en niet gaan lopen bekvechten wie waar wil zitten. ;)

Deze week zit ik bij de tattooshop om mijn ontwerpen mee te nemen. Kijken of het ontwerp haalbaar is en desnoods ietsjes aanpassen. Want de namen van mijn zoons komen zeer zeker op mijn onderarmen te staan. Ze zijn mijn trots en nu al mijn allessies. Is het al november? ;)

Goede zwangerschap gewenst aan iedereen verder, ik meld me tzt wel weer een keertje :)

Grt de man van Lynn.

Terug
Bovenaan