28 September, grote forumdag, Recreatieoord Binnenmaas.

A

Anoniem

Guest
Ik keek zojuist even op de site van Recreatieoord Binnenmaas en vroeg me af of bij iedereen duidelijk is dat alleen de kinderboerderij geopend is van 9-17.00 uur.

De speeltuin, attracties, jachthaven en het zwembad zijn alleen op woensdagmiddag en in het weekend geopend. Is de kinderboerderij zo groot en interessant dat daar een dag doorgebracht kan worden?? Is er al ooit iemand geweest?? Of is er wellicht in de buurt nog iets anders waar we ons nadien  kunnen vermaken??

Groetjes Fonske

Hai hai,

Ben er zelf nooit geweest dus ik weet niet in hoevere het er een dag vol te houden is, al zullen die kleintjes zich al snel wel vermaken.
Al heb ik me ook afgevraagd of er ook wel wat te doen is voor de al wat actievere kindjes!
Ik hou Jente namelijk niet lang op een plek.

En....wat is een mooi uitwijk gelegenheid voor als het met bakken uit de hemel komt!

Groetjes Fennie en Jente

heb ik destijds ook al aangehaald,..
maar waar moet je heen met zoveel mensen?
Ik zou zeggen gewoon plate en speelgoed meenemen en grasveld daar zoeken!

Esmé mv kay

en wat is een goede optie als het regent? Ik heb balorig al eens aangekaart.
De kans dat het regent is tenslotte echt 50 %, ha ha!

Balorig in met 37 mama's???
dat zal niet lukken denk ik..

We zullen echt iets "openluchts" moeten hebben..
óf is er iemand die daar ergens een klein zaaltje kan regelen? hahaha

Esmé mv kay

In Haarlem is er een klein speeltuintje met een zaaltje (ter grootte van een klaslokaal ofzo) en dat zaaltje kan je dan huren. Dit lijkt me ideaal, helaas is het zwaar uit het centrum van Nederland. Maar misschien is er in het centrum ook wel iets te huur. Ik zal eens gaan zoeken.
Liefs Nelleke

Tja, wat nou???!! Iemand nog een grandioos idee (met name voor slecht weer)!

Dippie Doe in Best. Ligt niet zo centraal, maar is volgens ingewijden wel errug leuk!!!

Terug
Bovenaan