28 September, grote forumdag, Recreatieoord Binnenmaas.

Misschien is www.plaswijckpark.nl  iets....
Is een speeltuin, verkeerstuin (voor de groter kids die mee gaan), dierentuin, kinderboerderij en er is eetgelegenheid.
Kids t/m 2 zijn gratis.

Tja en met regen denk ik dat je al vlug uit komt bij een binnenspeeltuin, maar om nu met zoveel mama's daar binnen te komen.... haha krijgen de schrik van hun leven.
Zaaltje huren lijkt me vrij prijzig.

Zag dit topic en moest even reageren, ook al ben ik heel hard aan het werk
Heb even gegoogled en zag een hele site met binnenspeeltuinen, ik dacht Utrecht ligt centraal dus misschien is dit wat http://www.kidzcity.nl/index.html
Groetjes mv Thom

Het lijkt mij allebei erg leuk! Maar wat vind de rest er van???? Er komen zo weinig reacties op deze topic en er gaan toch een dikke 30 mensen mee, begreep ik!

Mijn voorstel: met goed weer Rotterdam en met slecht weer Utrecht?

Groetjes Fonske.

Ik vind het een perfect idee Pauline,..
Een ieder kan dan doen en laten wat ze willen..
Als bij  binnenmaas alleen de kinderboerderij open is is dat natuurlijk geen optie bij slecht weer..

Als er geen hond reageerd hier dan zet ik morgen in de loop van de dag wel een nieuwe topic neer met de gewijzigde lokatie en tijd.. Skitje is immers op vakantie en anders wordt het wel heel kort dag..

Zijn jullie het er mee eens?
Ik wacht dus even af en zal morgen een nieuwe topic openen..

Truste!

Esmé mv Kay

Kidscity is erg gaaf,.. maar meer voor de iets oudere kindjes onder ons. En met 35 man in de babyballenbak lijkt me niks hahaha..

Haha, voor Plaswijckpark heb ik ook kaartjes gemaakt... zal kijken wat ik kan doen. Sowieso loont het de moeite te bellen met het park of ze iets voor ons kunnen betekenen (korting of iets anders). Staan ze bijna altijd voor open. Esmé, laat even weten of ik mij er mee zal bemoeien (Cissy heeft ons e-mailadres   mocht je me willen mailen).

Liefs

Pauline
Ik heb net gekeken op de site echt super gaaf!!!!!!!

Liefs Ilse

Hallo meiden,

Plaswijckpark is inderdaad ook erg leuk, zit vlak bij mijn werk!
Maar volgens mij is er toch geen 'binnen'!
Ik had al eerder ballorig op geschreven en ik weet dat ballorig rotterdam weena een hele grote plaats heeft (helemaal zacht) voor 0 tot 4 jarige! Niet zo'n hokje van 5 bij 5, maar echt een ruime plaats met eigen luchtkussen, glijbaantjes en veel soft materiaal.
Dit is misschien toch wel een handige optie als het slecht weer is, zit ook in Rotterdam dus niet weer op een hele andere plek in Nederland.
Zo kunnen we eventueel de avond voor de forumdag beslissen waar we heen gaan zonder dat het op een hele andere plaats is.

Zal ik ze eventueel eens bellen om te vragen of het een probleem is als we met zoveel mensen komen?

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan