28 September, grote forumdag, Recreatieoord Binnenmaas.

Ik ben van mening dat het deze week duidelijk moet zijn wat we de 28e nu gaan doen. Zo kan iedereen er rekening mee houden.
Het werkt niet om het steeds maar te switchen en wéér moet proberen iedereen op de hoogte te brengen van de wijzigingen.

Ik wacht nog even af wat de opties zijn en zal dan morgen of zo een nieuwe topic maken..

En Fennie, het is inderdaad misschien wijs om eens te bellen en door te geven dat we met ongeveer 35 moeders gaan komen.. Wie weet kunnen we het zo wel "reserveren"..
Lijkt me wel leuk overigens..

Esmé mv kay

Het is 1 mama en kind minder.... Ik moet die vrijdags gewoon werken, omdat we de week erna op vakantie zijn.

Pauline

Hai hai,

Ik zal morgen even bellen naar balorig!

Heb even een foto opgezocht van toen we met 20 kinderen van het KDV in ballorig waren, op deze foto zie je goed hoe ruim het is.
Er staat een hek tussen, achter dit hek is de speelruimte voor de grotere. Wat je op deze foto ziet is echt nog maar de helft van de ruimte voor de kleintjes.

en nog een foto van de andere hoek, je moet dus niet op mijn collega letten maar op wat je daarachter ziet, ha ha!

Zo heb je een beetje een idee van hoe groot het is, kunnen dus makkelijk 30 kindjes en mama's in!

Groetjes Fennie en Jente

Hè Pauline, jammer!
Maar je hebt iets leuks in het vooruitzicht!

Groetjes Fennie en Jente

Ow Pauline.. Jammer!!
Balen zeg!!

En inderdaad,.. ziet er erg groot uit Fennie.. Ga maar bellen!!

Esmé mv Kay

Hoi, Even op de site van Ballorig gekeken en dat ziet er super uit. Maar is de entree nu € 6,0 per kind of is het voor dreumessen gratis? Anders kunnen we beter en Peuterarrangement doen, dan betalen we minder p.p. )of lees ik nu weer helemaal verkeerd?)
Dus een goed Binnenaltenatief als het hondenweer is. Of gaan we nu sowieso uit van een binnenlocatie. Ik vind het allebei goed! This wel een pokke-end rijden dus wil ook idd van te voren weten wat we nu doen.

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Heb even op de site van Ballorig gekeken, maar welke lokatie willen jullie dan?

Groetjes,
Nelly

als het ballorig wordt dan kom ik wel
das maar een kwartier voor mij met het ov naar de binnen maas was ik 1.5 uur onderweg dus dat zag ik niet zitten

groetjes saskia

Terug
Bovenaan