2e kindje

Hallo,

ons zoontje is in oktober 2006 geboren en nu kriebelt het toch voor een 2e. Zeker omdat we bij de 1e er een jaar over gedaan hebben.
Zijn er al meer die aan een baby denken?

hoi,

Wij hebben altijd gezegd dat we het bij 1 kindje zouden houden,maar toen iris 1 werd begon ik hier toch anders over te denken.
Ik wil nog wel een tweede maar pas als iris minstens 2 is weer gaan klussen ik wil dat zij het dan ook bewust meemaakt.
En 2 kids in de luiers zie ik niet zitten.

Groetjes cindy mama van iris 8-12-2006

hoi
Jasmijn is 15 maanden en ik heb deze week mijn mirena spiraal laten verwijderen.
Voornamelijk omdat ik er niet tevreden mee was.
Ik wil heel graag een tweede kindje. Het lijkt me fantastisch om weer zwanger te zijn.
Maarrrrrr.... ik zie ok heel erg op tegen de practische problemen met 2 kinderen.
En ik ben erg bang voor de bevalling. (en dan met name het scheuren en of knippen, brrr)
De ene dag denk ik: yes we gaan er voor en de volgende dag krijg ik al de bibbers als ik er aan denk.
Anderzijds wat het leeftijdsverschil betreft: kinderen relatief kort op elkaar kan net zo makkelijk of lastig zijn als bv 4 jaar ertussen. Denk  alleen al aan net bevallen zijn en een kleuter die naar school moet, en een kleuter van 4 of 5 jaar kan nog veeeeeeel vervelender zijn dan een kindje van 2,5 jaar.
Ach alles heeft zijn voor en nadeel dus!
Ik wil het nog even op me in laten werken en dan gaan we ervoor denk ik!

groeten Elke

Wij gaan eind mei weer voor een 2de kindje klussen. Als het aan ons zou liggen, zouden we alwel weer eerder willen. Maar we gaan eind juni trouwen en aangezien ik de vorige zwangerschap met 7 weken al in het ziekenhuis lag ivm hevig zwangerschapsbraken. Wil ik het risico niet nemen dat ik op mijn trouwdag daar ook last van heb.

Groetjes

dit is de echo met 9 weken en 6dagen

Wij wilde graag 2kinderen,maar dan niet te veel leeftijd verschil er tussen max 2jaar..Dani was 11maanden en zijn we weer zwanger geraakt... en augustus uitgerekent.. zit 20maanden verschil tussen!!
Lijkt ons echt super leuk.. maar ook natuurlijk zwaar
maar alles heeft zn voordelen en nadelen

xxx Manuela

onze zoon is in november 2006 geboren en in augustus verwachten we onze 2e. Daar zit dus 20 maanden tussen. We hebben bewust gekozen voor 2 kinderen kort op elkaar en kijken er erg naar uit.

Bij mij kriebelt het ontzettend !! Het lijkt me heerlijk om weer leven in me buik te voelen.
En me man wil ook graag weer een klein wondertje vast houden dus het is bij ons een kwestie van afwachten wanneer ik zwanger ben. Bij lynn duurde het anderhalf jaar eer ik zwanger werd en ik hoop dat we nu niet zo lang hoeven te wachten.

Hoi,

Emma is nu bijna 14 maanden en we willen dolgraag een tweede.
Toen Emma 7 maanden was, ben ik gestopt met borstvoeding en is mijn menstruatie weer op gang gekomen. Niet lang daarna hebben we besloten om weer te beginnen met klussen, ook omdat we er bij Emma ruim een jaar over gedaan hebben voordat het raak was.
Vooralsnog is het nog niet gelukt, maar we doen ons best...

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan