2e kindje

Voor iedereen die weer zwanger is...proficiat!En voor degene die aan het klussen zijn, veel succes!Hopen dat het snel raak is en dat het goed mag blijven gaan!Wilmi, wat rot voor jullie zeg, na negen wkn...Ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik weet niet wat het is, maar ik wil je wel sterkte wensen!

Als ik zo lees dat er zoveel zwanger zijn...begint het wel een beetje te kriebelen!En als ik een baby zie, smelt ik!Terwijl ik zei nou voor mij geen kindje meer....Maarja ik weet het niet!Het lijkt me hardstikke leuk hoor, daar niet van, maar ik word volgende week 21!En ik vind mezelf nog te jong om met 2 kids te lopen!Ik zie mezelf al gaan zeg!En het lijkt me gewoon heel erg leuk als Julia 'beseft' dat er een baby in mama der buik zit.En dat we saampjes kleertjes kunnen kopen voor de baby.Zodat ze me er echt mee kan helpen enz!En het lijkt me lkkr als Julia op de creche zit zodat ik een paar dgn voor mezelf en echt  voor de baby heb!Dus....hier nog even wachten!Denk ik!Hahaha!We zien het allemaal wel.Wie weet krijgen we wel helemaal geen kindje meer!Zoiets kan je toch niet plannen!

liefs

Hoi, hoi,

Ook hier weer een zwangere, imiddels al weer 15 weken! Ons zoontje is van november 2006 en in juli verwachten wij onze tweede. Ik wilde er niet al te veel tijd tussen laten maar had ook niet verwacht dat het zo snel zo gaan, binnen 2 maanden was het raak en dat voor zo'n oudje als ik (35).

Groetjes,

Puk

Wat een zwangeren en wat leuk dat er ongeveer dezelfde leeftijdverschil tussen zit. Onze dochter is van 07/11/06 en half augustus wordt de tweede verwacht. Heb er weer helemaal zin in!
Groetjes Mamajo.

Voor alle dames die al weer zwanger zijn gefeliciteerd!

Ik zou ook zo graag willen, maar ja, we zijn eerst nog met een andere "klus" bezig. (een grote verbouwing) en mijn man wil dus heel "verstandig" nog even wachten.

Zucht

jahoor, hier is nr 2 ook al onderweg. Ik ben nu 13wk2dg zwanger. Het leek ons ook leuk als het leeftijdverschil tussen Lara en een 2e ongeveer 2 jaar zou zijn. Lara is van 30 november 2006; ik ben nu uitgerekend op 31 augustus. Dus dan zit er 1 jaar en 9 mnd tussen; prima!

Ik merk wel dat deze zwangerschap me wat zwaarder valt tot nu toe. Ik ben misselijker dan bij Lara en ook de verkoudheid van de afgelopen 3 weken werkt niet echt mee aan een fit gevoel. Ik hoop dat zowel die verkoudheid als de vermoeidheid/misselijkheid snel overgaan!

Voor alle twijfelaars; neem je tijd! Goed oefenen, dan krijg je weer net zo'n mooi kindje als nr 1 (en 2)... hihi!

Terug
Bovenaan