2e kindje

Hoi,

Onze Quinten is nu 14 maanden en tot onze grote vreugde zijn we weer zwanger!
Nu net 4 weekjes, heel pril, heb het net ontdekt.
We verheugen ons ontzettend op dit tweede wonder en hopen dat alles net zo voorspoedig mag gaan als bij onze eerste!

Voor de dames onder jullie die ook graag een tweede willen:
Heel veel succes!

Liefs, Billie

Ha,
Ook wij zouden graag een 2e kindje willen. Onze docher is nu 13 maanden. Helaas heb ik 5 weken geleden,  na een zwangerschap van 9 weken, een miskraam gehad.

Wilmi

Tja...ik sta er nog heel dubbel in.
Mijn gevoel zegt: JA! Gaan met die banaan!
Maar mijn verstand werkt een beetje tegen... Ik heb tegen een depressie aangezeten, mijn rug doet elke dag pijn nu Daan net begint met lopen,de slapeloze nachten vond ik echt een verschrikking (Daan slaapt zo ie zo erg wisselend), ik ben vaak zo moe aan het einde van de dag, waar haal ik de energie vandaan om nog een beebje te verzorgen?  
Zomaar even een rits van  dingen waar ik aan denk. Maar als ik een kleine baby zie...dan smelt ik helemaal...... Lastig hoor!  

Alle moeders die zwanger zijn of die druk bezig zijn om het te worden: heel veel sterkte!! Het is jullie echt gegund!

groetjes Anita

Hoi,

Bij ons is het geen kwestie meer van denken aan een tweede: over 8 weken ben ik uitgerekend, dus hij/zij komt er zeker. NU dus weer druk met de kinderkamer en kinderspullen. Stijn is 16 maanden als de tweede komt.

Bewust snel op elkaar, hoewel het wel iets sneller was dan verwacht.

Hopelijk gaat het voor jullie ook allemaal snel

Carina

Hoi,
Hier begon het ook al vrij snel te kriebelen. Bij mijn man zelfs eerder dan bij mij. Tessa is van oktober 2006 en rond haar eerste verjaardag zijn we weer aan de slag gegaan. In de veronderstelling dat het nog wel even zou duren voor we weer zwanger waren. Bij Tessa heeft het immers ook bijna twee jaar geduurd en wat denk je...... We zijn nu al zwanger. Inmiddels 7 weken en 3 dagen!! Ik ben twee weken voor Tessa's tweede verjaardag uitgerekend (lekker gepland!!)

Groetjes,
Petra

Wij hebben er niet teveel over nagedacht en de natuur zn gangetje laten gaan, Onze dochter is van 29oktober, zij kreeg 10 mnd borstvoeding en ik ben niet meer aan de pil gegaan na haar geboorte.
Ik ben nu alweer 23 weken in verwachting van onze 2e dochter!
Het lijkt ons heel erg leuk om 2 kindjes snel achter elkaar te krijgen, het enige minpntje die ik nu kan bedenken is dat het tillen me wel erg zwaar wordt....
Maarja alles komt goed!

Liefs L81

We wilden altijd al dat er niet een te goot leeeftijdsverschil is tussen de kinderen, dus Bas is van 24 november 2006 en ik ben nu 13 weken zwanger van de tweede! Deze komt in augustus als het goed is!   Dit vinden wij super leuk!
Je moet er wel alleen aan beginnen als je echt aan toe bent, anders gewoon nog effe wachten.

Groetjes Lia

Terug
Bovenaan