2e kindje?

Zo ff weer op eerste pagina hoor....

@ Karen.... en ben je nog ongi geworden?

Ik heb nu maar foliumzuur gehaald. Aangezien we toch al zonder condooms vrijen ook al doen we voorzichtig rond ei-sprong, je weet maar nooit ;)
Ik moet morgen ongi worden, weet zeker dat ik dat ook word. Of hij moet zéér langlevende zaadjes hebben hahahaha.
Mijn beste vriendin is nu van de eerste zwanger, zoo leuk. Nu kriebelt het harder hihi.
Volgende ei-sprong heb ik op vakantie, waar we kamer delen met Myrthe :(
Denk niet dat het dan wat wordt.....

Liefs

Hoi Reneke,

Tja op vakantie en een kamer delen is geen succes hihi, van de zomer gingen wij met de caravan weg, en tja toen we s'avonds beetje gezellig lagen te doen, hoorde we vanuit het ledikantje, papa?
en zagen we 2 oogjes boven het randje uitkomen en zat meneer lachend mee te kijken, hihi
Dan word het hem idd niet.

Wel goed van je dat je alvast aan foliumzuur ben begonnen.
Ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn.

Liefs Marina

He mini,

Ja haha ik zie het ook niet snel gebeuren op vakantie... of we moeten ff bed 'lenen' in kamer van vrienden als die weg zijn haha. Maar nee wordt gezellig hand in hand in slaap vallen....

Wil jij ook nog een kindje?

Liefs

He mini,

Ja haha ik zie het ook niet snel gebeuren op vakantie... of we moeten ff bed 'lenen' in kamer van vrienden als die weg zijn haha. Maar nee wordt gezellig hand in hand in slaap vallen....

Wil jij ook nog een kindje?

Liefs

Hoi Reneke,

Je weet toch dat somige zaadjes idd lang leven he,,hihi
Maarre wat dacht je van de badkamer,, ook leuk om te zeggen,,we hebben je in de badkamer gemaakt want in de slaapkamer lag je grote zus,,haha
In ieder geval veel succes en een fijne vakantie!

Gr MJ

@ Mj

Hahahaha, dat wil je toch niet weten hahahaha....
Ik weet dat ik op vakantie ben verwekt, maar waar? Nee hoor dát hoef ik niet te weten hihi.....

@ mammie-s, je heb nog wel even hoor om erover na te denken, je vond het toch een moeilijke beslissing?

Terug
Bovenaan