2e kindje?

Hoi,

Zou het aan het weer liggen? Ik had gister ongesteld moeten worden of hooguit vanmorgen, maar hier ook nog niks.... Ik wacht het nog even af, aangezien ik overtuigd ben dat ik niet zwanger kan zijn, maar anders toch een testje hihi.
Waarom wacht jij zo lang?

Spannend hier!!! Wie weet... Mijn duimen draaien voor jullie!

Wij kunnen weer aan de klus. We zien het wel, gisteren weer vele tranen gelaten, maar nu zijn we weer rustig. We zijn super happy met z'n 3tjes en het kan alleen maar mooier worden!

Liefs Lientje

Hoi hoi,

Hier nog steeds niets.... Ik voel wel af en toe krampen, dus wie weet gaat het vandaag dan toch komen...
Zo niet dan ga ik vanmiddag een testje halen hahahaha.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Irene

hey

hier ook nog niks heb vanmorgen een test gehaald ga vanmiddag of vanavond testen.
ik weet eigenlijk niet waarom ik zo lang wacht.. misschien om een teleurstelling te voorkomen? bij kelwin wist ik pas rond de 2 maanden dat ik zwanger was. komt misschien omdat het niet gepland was. en eigenlijk lag het ook nog niet in de planning omdat we nog niet waren getrouwd. en ik nog in mijn studie zat. gelukkig is die studie nu afgerond :p maar als ik meer weet laat ik het jullie horen.
groetjes, Christien

Nou na vijf dagen over tijd en twee testen ben ik toch weer ongi geworden.... jammer want het was een leuke kerst verrassing geweest... op naar de volgende ronde..

HOe is het met de rest van de dames????

Terug
Bovenaan