3 dagen overtijd

Mar Tje

New member
Hallo allemaal,



ik zit in ronde 6 en we waren 1x kort zwanger alleen was t vruchtje niet levensvatbaar helaas dus duurde het maar 4 dagen.. nu 3 dagen overtijd en wat pijnlijke borsten. En heel erg misselijk in de ochtend. Ik durf niet echt te testen na vorige keer dus ik wacht nog even af... het zou ons eerste kindje worden dus weet ook niet hoe ik me moet voelen of dat mn lijf me voor de gek houd. Kortom wat zijn jullie ervaringen?
 
Hee Mar Tje,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een miskraam moeten opwekken met pillen nadat er vastgesteld is bij de 10,5 week echo dat het vruchtje niet meer leefde (rond de 8 weken mis gegaan). Terwijl we daarvoor wel twee echo's hebben gehad met een kloppend hartje. Ik ben in ronde 4 nu zwanger geworden. Afgelopen dinsdag een positieve test gehad op de NOD^^. Dan zit ik rond dezelfde periode als jij met de zwangerschap als je zwanger bent iig :p

Ik snap dat je niet durft te testen. Ik durfde ook bijna niet te testen en ben nog iedere dag bang dat er ineens bloed komt ofzo. Toch zijn we ontzettend blij dat het weer is gelukt :D, ook al kan ik het haast nog niet geloven. 1 juni krijgen we de eerste echo, dus spannend allemaal!

Qua verschijnselen voel ik alleen wat gerommel in mijn buik en mijn borsten beginnen nu een klein beetje gevoeliger te worden. Verder helemaal nergens last van. Aangezien jij al 3 dagen over tijd bent en ook nog al die verschijnselen erbij, zou het goed kunnen dat je weer zwanger bent! Dus als ik jou was zou ik zeker testen. Ik ben ook nieuwsgierig geworden :p En deze keer gaat wel alles goed zijn ;)
 
Hi Ingel90,

wat leuk zeg gefeliciteerd ! En wat naar moet dat geweest zijn voor je... spannend hoor eerste echo.

Ik heb net wel een test gekocht maar laat hem nog een paar dagen in de la liggen... wil echt wel de 5 dagen voorbij zijn voor ik ga testen. Verder nu ook wat gerommel rechts onderin mn buik maar meer niet. Ik geloof mn eigen lichaam ook niet... worden spannende dagen.
 
@mar tje

hoi

ik ben zelf 21 weken zwanger van ons eerste kindje en ik kan je alleen vertellen dat iedereen anders zwanger is!

De ene heeft overal last van en de ander nergens dus je kunt eigenlijk niet jou gevoel vergelijken met hoe een ander zich voelt..

doe gewoon de test dan weet je het doe het morgen ochtend met je ochtend urine

hoop dat je dan ziet wat je graag wilt zien !

Groetjes
 
Hoi allemaal.



Inmiddels 5 dagen overtijd. Nog steeds misselijk in de ochtend en gerommel in mn buik. Ik ga donderdag testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn en hoop dan op een positieve test.. voor nu durf ik het nog steeds niet omdat ik bang ben dat ik weer een negatieve test krijg...



Spanning stijgt dus met de dag.
 
@ Martje

jaaa spannend hoop natuurlijk voor je dat je de uitslag krijgt waar je op hoopt..

knap dat je t zo kan uitstellen
 
Terug
Bovenaan