3 dagen overtijd

Jaa zwanger geen idee nog hoelang. Volgens zo'n teller op internet week 5...



Vanavond alles uit zoeken met mn vriend qua vk enzo... géén idee wat te doen haha



Is de eerste dus tips?
 
Mar tje!!!

jeeeeej!!!! Gefeliciteerd!!! Wat leuk en wat spannend!

Nou als tip goede vitamine tabletten halen liefst wel echt uit een vitamine store die Davitamon is niet heel goed.. ook niet slecht maar je hebt betere...

verder proberen te ontspannen gezond te eten

heel veel geluk!
 
Ik gebruik zelf zwanger zijn vitamine van de etos. Zit alles in wat je nodig hebt en is niet duur. Daarnaast slik ik extra visolie op aanraden van mijn verloskundige, omdat ik zelf weinig vis eet.

Hier zit maar één verloskundige in de buurt, maar als je kan kiezen uit meerdere dan zal ik even googlen en kijken wat voor reviews gegeven worden. En dan degene uitkiezen waarbij je je het fijnst voelt. Ook is het aan te raden om snel al een afspraak te maken. Het kan zijn dat ze een drukke agenda hebben en ik neem aan dat je heel nieuwsgierig bent hoe het gaat en al snel een echo wilt ;)

 
Hoi allemaal, ik ben intussen al 4 dagen over tijd en vind het allemaal ontzettend spannend. Bij de vorige zwangerschap 4 maanden geleden heb ik pas na 6 dagen een positieve test gekregen. Helaas kreeg ik een dag later een miskraam. Ik heb nu iedere ochtend een test gedaan en steeds negatief. Toch voel ik steekjes onder in mijn buik. (linkerkant) Ben met vlaagjes wat misselijk en doodmoe.

Morgen heb ik een feestje maar de wijntjes laat ik voor de zekerheid toch maar staan.

Zaterdagochtend ga ik weer testen.

Ps. Heel fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die in dezelfde situatie zitten.
 
Terug
Bovenaan