3 dagen overtijd

Gefeliciteerd Mar Tje!!

Esther, je bent niet de enige.. Inmiddels zit ik op dag 19 na mijn eisprong en nog steeds niet ongsteld… twee testen gedaan en die blijven negatief. Dit is inmiddels mijn langste cyclus ooit (zit vandaag op dag 40). Schommelde altijd tussen 26-32 dagen (ronde7).
<p style="text-align: left;">Hoop van het weekend positief te testen.... Kan dat, dat de luteale fase z lang duurt??</p>
 
Hoi dames.

<span style="line-height: 1.5;">De onzekerheid ik weet er alles van! Soms neemt je lichaam je echt in de maling ik heb het ook gehad een paar keer. Maar dit x voelde ik mezelf echt anders. Ja moeilijk te geloven ik dacht ook altijd waar hebben die vrouwen t over en nu snap ik het haha.</span>

Laat het zoveel mogelijk rusten ( ja ik vraag t onmogelijke ) hoe meer jij rust heb des te sneller komt t.

Voor nu heb ik pas na 5 testen echt het geloof van mn zwangerschap. En het voelt de hele tijd of ik ongesteld ben. Ook zo frustrerend ... zaterdag vertellen we het aan fam. En morgen ga ik contact op nemen met de vk. Spannend allemaal!!



En succes dames ! Ik hoop dat jullie snel positietesten.en
 
Terug
Bovenaan