35+ en zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Mijn naam is ‘Pollewopke75’ en ik ben 38 jaar. De ware liep ik (eindelijk) vorig jaar tegen het lijf, vandaar ‘nu pas’. Sinds 6 maanden zijn wij bezig om zwanger te worden, helaas nog zonder resultaat. Over een dag of 10 weten we of het deze ronde is gelukt. Zo niet, zijn wij voornemens om de huisarts te bezoeken.
Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met gelijkgestemden. Ik hoor graag van je!
Groetjes!

Welkom en heel veel succes. Ik zou inderdaad ook niet te lang wachten met de huisarts. Leeftijd gaat wel een rol spelen. Ik word 35 binnenkort en hoop zwanger te mogen worden van een 3e wonder. Ik zit al wel in de medische malle molen. Zo zijn de andere twee er ook gekomen.

Op jou leeftijd zou ik ook niet lang wachten met stappen zetten richting huisarts. Leuk is het niet maar hopelijk krijg je er uiteindelijk iets moois voor terug.

Succes en hopelijk is het uiteindelijk niet nodig en is het raak deze maand!!

Hallo,
Ik ben rjamm en ben 38 jaar. We proberen nu 7 maanden zwanger te worden. Zijn bij huisarts geweest en die zei wacht het nog twee maanden aan. Daar is nu een maand van om. Over twee weken weer de spannende dag.
Moed houden en hopen!!!!

Dag allemaal! Bedankt voor jullie reacties. Wij zijn nu bij poging 6. Afgelopen woensdag bij huisarts geweest. Uitstrijkje gehad om Chlamydia uit te sluiten en vriend gaat binnenkort zijn zaadjes laten controleren. Ondertussen gaan we vrolijk verder en houden we onze fingers crossed... ;-)

Hoi goed dat je bij de huisarts bent geweest. Vond je het ook zo spannend en eng om te gaan? Ik was op van de zenuwen.
Ik zal voor jullie duimen. Voor jullie allemaal natuurlijk.
We hebben allemaal hetzelfde doel.

Nee, vond het niet eng. Blijken een leuke huisarts te hebben (vrouw... nog niet eerder ontmoet).

Onze huisarts had ook de opmerking 'normaal houden we een jaar aan', toen gaf ik als antwoord... 'Ja, als we in de twintig waren geweest was dat ook geen probleem, maar ik word over 2 weken 39.' Toen keek ze wel even verbaasd... ;-)

Ik krijg trouwens een beetje de kriebels van dit forum... het plaatsen van reacties lukt 9 van de 10 keer niet. Hij geeft aan: Body is vereist. ???

Hoi ik ben net 36 en wij zijn ook bezig om voor een kleintje te gaan....we hebben al 2 mooie meiden van 6 en 4...maar wilen toch graag nog een derde. Leuk om me te lezen hier!

Terug
Bovenaan