35+ en zwanger willen worden

Hoi ik snap soms de frustratie van het forum. Niet altijd even handig. Maar moet zeggen geeft me moed en hoop al jullie verhalen te lezen.
Nu nog een week van spanning. Heb ik een menstruatie dan weer bezoek aan huisarts. Moet aan het laatste nog niet echt denken.
Iedere maand het gevoel symptomen van zwangerschap te voelen. Maar zal het me steeds inbeelden. Nu weer erg moe maar waar komt dat door?

hallo, hier ook een wens voor een derde, heb 2 kindjes van 4 en 6, we willen graag nog een kleintje.

Leuk rina77 die van ons zijn ook 6&4 . Ik heb dinsdag mijn nod....heb al getest veelste vroeg maar ja...was ook nega. Wij hebben niet zo lang meer eind juli gaat mijn man 4 mnd weg....dus hoop het zo!

Hoi hier iemand die weer met spanning afwacht. Vanaf vandaag weer een paar spannende dagen. Zijn nu 7 maanden bezig.
Ben heel benieuwd en wacht met spanning af. Jullie ook?

Hoi,
Nou vanmorgen bij opstaan was het helaas weer zover. Nu de achtste maand.
Nu maar hopen op volgende maand.

Hoi rjamm.....hier zou me nod morgen zijn.....maar gister ochtend was het al....dus jammer genoeg niet gelukt...en aan komende maand is eigenlijk ookal vergeven...want man lief is precies de dagen dat ik vruchtbaar ben weg.....we proberen het dan wel van te voren maar weinig kans denk ik.....en daarna nog 2 kansen en zal ik me er dan toch bij nee moeten leggen ....

Hoi ossie 78,

Ja dat hebben wij ook. Mijn man ook weg tijdens eiersprong. Ook van te voren maar geef zelf niet veel kans. Weer maand om en dan is hij net thuis voor volgende. Hopelijk dan wel want daarna weer 6 weken weg. Het wordt steeds meer plannen en dat voelt niet fijn.

Nou vervelend is dat he!! Mijn man gaat eind juli weg tot eind december.en zelf vind ik me dan te oud om weer te proberen...dus hoop nog op een beetje geluk.

Terug
Bovenaan