35 jaar en zwanger van eerste kindje willen worden

Hallo W83,

Toevallig hebben mijn vriend en ik daarover gisteren gepraat. Omdat we de eerste 4 maanden zomaar wat gedaan hadden en niet echt heel serieus mee om gegaan zijn willen we het nog 4 keer proberen zo en als het dan niet raak is dan gaan we naar de dokter. Dank je wel voor je advies want ik wist inderdaad niet dat we na een half jaar al naar de dokter konden.
 
Hoi w83

ik ben ook 35 en ik ben al zeven maanden bezig en mijn huisarts geef  me wel een jaar eerder kunnen ze niks doen en mijn cyclusen worden alleen maar langer ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus en nog niet ongesteld had gister de hele dag bruine afscheiding en hevige buikkrampen en niet ongesteld geworden en daar voor ook al bruine afscheiding maar gister de hele dag.

Vorige maand een cyclus van 51 dagen.

Ga morgen naar de dokter ervoor.
 
Hoi janna schots,

Daar zit ik ook al aan te denken ik zit trouwens op dag 46 van mijn cyclus niet 44.

ga morgen naar de dokter en dan zal ik het vragen.

Ben heel moe ook en af en toe misselijk.

vandaag geen bruine afscheiding meer en ook niet ongesteld .
 
Hoi Wanda,



Ik zou het bij de dokter aangeven dat je cycli niet regelmatig zijn. Dat was bij mij ook het geval, ik sloeg regelmatig een maand over waardoor ik steeds valse hoop kreeg
 
Nou dames ben bij de dokter geweest en ze hebben me onderzocht en ook een zwangersschapstest gedaan en die was helaas zoals verwacht negatief.

Heb nu een door verwijzing gekregen voor de gyno om me laten onderzoeken.

wacht nog steeds op me menstruatie dus zal die wel weer lekker laat zijn als vorige maand.

ben wel een beetje teleurgesteld dat de test negatief sloeg . Op naar ronde acht.
 
Oh Wanda,

ik kan me voor stellen dat je toch teleurgesteld bent dat het negatief is. En dan duurt wachten lang zeker als je niet  weet wanneer het gaat gebeuren. Misschien dat de gyno meer duidelijkheid kan geven wat er precies aan de hand is. Sterkte
 
Janna: jammer dat je ongesteld bent geworden! En wat een heftig verhaal over je ex-man. Heel fijn dat je nu iemand gevonden hebt met wie je samen ouders wil worden!
<p style="text-align: left;">Wanda: balen dat test negatief was. Hopelijk kan de gynaecoloog je verder helpen. En fijn dat je niet nog een paar maanden hoeft te wachten. Wat zo lastig is is dat al dat nadenken en ermee bezig zijn volgens mij ook niet goed is voor je cyclus. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan (althans voor mij...)</p>
<p style="text-align: left;">Janneke: wat fijn dat het na 3 jaar gelukt is! Lijkt me zwaar om dan hoop te houden.</p>
<p style="text-align: left;">Doen jullie eigenlijk ovulatietesten?</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben net weer ongesteld geworden. Wel precies 4 weken na vorige keer. Alleen best wel licht. Heb na stoppen met de pil cyclussen gehad van 29-27-14-38-28. Tja, beetje vaag. Dus ik ga aan de ovulatietesten! Best spannend om het dan nog beetje luchtig te houden!</p>
 
Terug
Bovenaan