35 jaar en zwanger van eerste kindje willen worden

Hoi rosa82

ja idd mag 8 mei komen samen met me vriend en dan zal ik het allemaal wel zien.

Ben er eerlijk gezegd minder mee bezig eigenlijk als voor heen ben ook veel afgeleid nu zit midden in een verhuizing alleen ik vindt het zo vervelend dat ik zo laat ongesteld wordt en dat ik weken met pijn loopt en elke keer denkt dat ik ongesteld wordt en dan gebeurd er niks en dan denk je ja messchien wel zwanger omdat je niet ongesteld wordt.

Zit nu op dag 48 van mijn cyclus en mog geen teken van menstruatie en maar pijn in me buik en bruine afscheiding wat steeds met komen en gaan is.

Wil natuurlijk wel zwanger worden maar wordt zo onzeker door mijn cyclus.

En dan kan ik er geen pijl aan vastknopen wat mijn cyclus is en wanneer mijn eisprong enz. Maar gelukkig kan ik snel terecht bij de gyno.
 
hoi allemaal,

ik ben 36, mijn man ook. ik heb eind december mijn laatste pil geslikt, na 20 jaar, en tot nu toe elke 28 a 30dgn soort van ongesteld. net weer achter de rug en deze maand voor het eerst dat ik ook 2 dagen echt bloedde ipv oude rommel zoals ik het noem. wij willen eerst een half jaartje ontpillen voor we echt gaan klussen.  en ik wilde deze maand gaan beginnen met foliumzuur slikken.

ik kwam op dit forum terecht doordat ik informatie aan het zoeken was over zwanger worden als je boven de 35 bent.
 
Met grote verbazing zit ik aan de keukentafel: ik ben zwanger!

Ik dacht dat ik 12 dagen geleden ongesteld was, maar vond het nogal licht. En baalde nogal van de lichtheid want  2dacht dat mijn cyclus weer gek ging doen. Eergisteren ovulatietesten, maar die was direct positief. Vond dat nogal raar. Toen gelezen dat die positief kan zijn bij zwangerschap. Dus dacht gisteren, doe eens gek. En yep positief! Net nog eentje gedaan met termijn indicator: 2-3 weken! Geen idee wat dat lichte bloedverlies was! Innestelingsbloeding? Qua hoeveelheid zou het misschien kunnen, maar duurde wel erg lang. Dus hoe ver ik precies ben weet ik niet! Dit moet echt nog even goed bezinken! En nu maar hopen dat alles goed is en blijft!
 
Oh Rosa,

Wat super leuk! Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.

Linda80 Welkom hier.

Jaimy van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat alles goed met je?

Ik ben blij dat er meerdere vrouwen zijn die zwanger willen worden op "latere" leeftijd en ik hoop dat we dit topic kunnen gebruiken om elkaar te motiveren en bij te staan in de leuke en zware momenten.
 
Hoi Rosa82,

Gefeliciteerd super leuk!!

wens je een hele goede zwangerschap en een leuke tijd!

En Linda welkom leuk dat je ook komt mee praten op dit forum.

Nou dames ben nog steeds niet ongesteld zit nu op bijna op dag zestig van mijn cyclus.

Heb al al die weken last van bruine afscheiding gehad en twee dagen geleden had ik licht bloed verlies dus ik dacht oké ik wordt nu ongesteld maar nee hoor het duurde maar twee dagen.

gister nou wat bruine afscheiding wat vandaag alweer weg was ik snap er helemaal niks meer van nou acht mei gyno dan zal ik het haar wel vertellen wat eraan de hand is ook heb ik last van buikpijn.
 
Terug
Bovenaan