35 jaar en zwanger van eerste kindje willen worden

@janna: hoe staat het bij jou ervoor? Je hebt nu toch ongeveer nod?

@christina: gefeliciteerd! Volgens mij helpt het als er niet teveel mee bezig bent! Vind het wel grappig om te lezen dat jullie er nog niet klaar voor zijn, maar toch voor gaan....hihi

En wat leuk dat er ook meiden zijn die voor een 4e gaan! Wij hopen uiteindelijk drie kinderen te krijgen ......dus nog 2 te gaan!

Ik heb trouwens helaas een miskraam. Zondag beetje bloedverlies, maandag echo. Nauwelijks iets te zien. Missed abortion. Gynaecoloog denkt aan bbz. Morgen weer controle. Ik hoop dat het snel voorbij is! Bloedverlies zet niet door. Wilde graag direct pillen, maar gezien mogelijk bbz mag dat niet.

 
Hoi dames hoe gaat het met jullie ?

vrijdag krijg ik de uitslag van de gyno ben zo benieuwd ben inmiddels net klaar met mijn menstruatie met een cyclus van bijna drie maanden dus net schoon en nu weer op naar ronde negen.
 
Ik lees ook even mee :).

zelf 38 jaar, en er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van een Cryo terugplaatsing! Ivf dus. Mijn 3e zwangerschap en hopelijk eerste kindje. Onze dochter is in januari stil geboren, dus heel spannend nu maar ga ervan uit dat het nu allemaal goed gaat en komt!
 
Hee!

Goh, Wanda, benieuwd hoe het nu verder gaat! 60 + dagen is wel erg lang inderdaad!

Rosa en Jaimy, gefeliciteerd!

En, Janna? Ben je zwanger? De symptomen klinken wel zo!

Linda: de meeste stellen (80-90%) zijn binnen een jaar zelf zwanger. Dus staar je niet blind op die verhalen, 1x en raak. Komt goed! Houd vertrouwen!

Wij zijn allebei 35 en in aug 2015 gestart met actief kinderen proberen te krijgen. Na een jaar zelf proberen, onderzoeken gehad. Mijn cyclus is regelmatig, klokwerk. En ook de echo zag er goed uit, heb nog veel eitjes ook. Helaas bleek het probleem bij mijn vriend te liggen. In januari 2017 hoorden we dat het icsi of niksi was en zo zijn we begin april met ICSI gestart en nu ben ik meteen zwanger (nu 5 weken, 4 dagen). Ik wil sinds mijn 21ste al kinderen, wilde dat heel graag voor mijn 30ste, maar wel met een fijne partner en in een goede relatie en ik moest nog even wachten op de lieverd met wie ik nu samen ben ;) Al mijn vrienden hebben al kinderen, 2e vaak ook al, dat maakte het best zwaar vond ik.
Degene die nog geen kinderen hebben, willen die ook niet. Dus we zijn wel zo'n beetje de laatste. Het is wat het is, er is vast een reden waarom we langer moesten wachten.
Ik denk wel dat ik nu een stuk relaxter en stabieler zelf ben, dan toen ik 25 was. Dus dat is dan weer een voordeel van wat ouder zijn.
 
Oh, Rosa, ik lees nu pas je verhaal, wat balen! Sterkte meis!

En gefeliciteerd, Joy! Fijn dat het gelukt is met ivf. Hier ook een icsi kindje straks hopelijk ;)
 
Jou en Johanna: gefeliciteerd! En dat na zo'n intensieve periode! Wat ontzettend fijn! Hoe voelen jullie je?

Wanda: morgen uitslagen van de gynaecoloog? Ben benieuwd!

Met mij gelukkig weer alles goed. Was even een achtbaan! Uiteindelijk toch pillen gekregen. Maar teveel bloedverlies waardoor flauwvallen en alsnog curettage. Nu bijna 2 weken geleden. Ondertussen is vloeien al paar dagen gestopt. Maandag nog hcg laten controleren en was alweer bijna nul! Dus hopelijk is mijn cyclus weer snel op gang. En vooral zin om weer lekker te genieten met mijn vriend!  Nog 1 dag werken en dan lekker 2 weken vrij.

Hoe is het met de rest?
 
Terug
Bovenaan