35 jaar en zwanger van eerste kindje willen worden

Spannend Janna. Ik hoop het ook voor je.

Voordat ik aan acupunctuur begon was ik al wel begonnen met temperaturen en ovulatietesten. Je krijgt daarmee wel een goed beeld van je cyclus. Hopelijk is het voor jou niet meer nodig ;-).
 
Hoi Janna dat hoop ik ook idd.

Hoop het ook voor jou gun het je zo je maakt het wel spannend hihi. Ik heb ook al vier keer contact bloedingen gehad en daar maak ik me wel zorgen om.

Ik weet niet wat dat betekent en of het kwaad kan messchien daarom die uitstrijkje vindt het zo eng.
 
Hoiiiii. Ik ben dan denk ik de oudste bij dit topic. Ik ben 41 en heb een dochtertje van 9. Wil heel graag nog een kindje. Ben vorig jaar maart gestopt met de pil. Helaas eind januari een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Deze week voor het eerst na ruim 3,5 maand weer ongesteld geworden. Na de miskraam kwam ik erachter dat mijn schildklier te traag werkt. Dat gooide mijn hele cyclus in de war. Gelukkig is nu alles vrij stabiel. Daarna heb ik nog een baarmoederontsteking gehad en dat werkt allemaal niet echt mee

Ik mocht na een half jaar naar de fertiliteitsarts en bij mij is alles gecontroleerd en niets gevonden wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Ook het zaad van mijn vriend is van perfecte kwaliteit. Maar helaas hoe ouder je word hoe minder je kansen zijn iedere maand.

Ik ben nu begonnen met clomid om er voor te zorgen dat mijn eisprong zeker komt (voor de miskraam was mijn cyclus zeer regelmatig. 27-29 dagen) Mijn cyclussen worden na de miskraam regelmatig gevolgd in het zkh. Ik krijg gelukkig veel medewerking van de fertiliteitsarts
 
Hallo ik ben 36 en we zijn  bezig voor een kindje, in mijn geval mijn vierde kind. Alleen, mijn kindjes zijn 12,14 en 16, dus het is al lang geleden dat ik zwanger was. Refertilisatie laten uitvoeren in okt en sinds dec mogen we "klussen".

Mijn cyclus is meestal tussen 31-34 dagen, nu ben ik 9 dagen overtijd, twee negatieve testen, maar als ik volgende woe nog niet ongesteld ben mag ik een bloedonderzoek.

ik voel mij niet zwanger, ben wel moe, borsten zijn groter, af en toe vaag misselijk en dat lijkt allemaal op PMS, dus ik weet het niet. Oh ja, ook emotioneel, tranen met tuiten... ik ga dus ook niet meer zelf testen.

Ik ben bang dat ik mezelf voor de gek houd en dat vind ik vervelend, dus probeer er niet aan te denken. Op een forum mijn verhaal delen bewijst dat ik er wel aan denk.
 
Wat leuk tessiebessie...

ik las hier wat mee... maar ga ook voor de vierde ipv de 1e op m'n 35e

daar is geen toppic voor ;)

en nu sta jij er met je verhaal tussen

succes!

natuurlijk succes voor iedereen, 1e2e3e of zelfs 4e
 
Wat leuk tessiebessie...

ik las hier wat mee... maar ga ook voor de vierde ipv de 1e op m'n 35e

daar is geen toppic voor ;)

en nu sta jij er met je verhaal tussen

succes!

natuurlijk succes voor iedereen, 1e2e3e of zelfs 4e
 
Hallo Janna,

hier ook 34 jaar en (waarschijnlijk) 7 weken zwanger.

Wij waren nog niet 'klaar' voor kinderen, maar in januari toch besloten ervoor te gaan.

Eind april nog steeds niet ongesteld en ja hoor, zwanger! Vind het nog wel heel spannend. Voel wel wat symptomen, maar van wat ik op internet lees valt het denk nog mee (gevoelige borsten, vermoeid).

1 juni naar VK, ben superbenieuwd:)
 
Terug
Bovenaan