Hallo Allemaal,
Brigitte spannend!!! ben benieuwd wanneer je voor het eerst je eigen wondertje in je armen houd
Ik zit nu zo ongeveer in de klusdagen, ik heb er alleen met dit ongelovelijke warme weer geen zin in, veel te klef hahahhahaha
Heb vorige week even een dipje gehad, toen ik zwanger was had een vriendin van me al zo'n bon ingevul voor die Zwangerkadoos..... die kreeg ik dus vorige week aan huis geleverd door de postbode, ik was niet thuis dus werd het pakketje bij de buren geparkeerd........
Ik bij de buren langs, zie ik die doos..... gelijk een brok in mijn keel.
Vraagt de buuf natuurlijk joh ben je zwanger...... ai daar kwamen de tranen, ff lekker koppie thee bij de buuf gedronken maar de dagen daarnaa jasses wat weer een klote gevoel.
Nu gaat het wel weer aardig vind wel dat ik nog snel emo ben, alles moet dus nog verwerkt worden.
Met mijn man ook veel gepraat, we hebben beide wel dat we niet de medische molen in willen, dus geen kunstmatige ingrepen om zwanger te worden. We hebben al 1 heerlijke dochter en met zijn 3-en hebben we het harstikke goed. Het gevoel van nog 1 kindje erbij willen knaagt, mijn klokje tikt wat harder dan zijn klokje hihihihi.
We blijven nog doorproberen tot ik 38 word dus dat is nog 1,5 jaar, is het dan niet gelukt dan is het helaas pindakaas en laten we zoals het is.
Groetjes Jet