35+ klussers 3

He Dames, ik zal me nog even een laatste keer melden voor ik echt mama ga worden.
Vanmiddag had ik toch maar de vk gebeld, over dat vocht/bloedverlies. Ik moest meteen langskomen en volgens haar testje zou het best wel eens vruchtwater kunnen zijn. Ik moest dus naar het ziekenhuis omdat ze daar betere testen hebben. Nou daar dus de hele middag geweest, eerst ctg, veel wachten en toen eindelijk naar de gyn. Ze halen met een wattenstaafje wat vocht uit je vagina, en dat wordt in vloeistof gedoopt. Daarin gaat dan net zo'n soort staafje als een zwangerschapstest:   1 streepje is niks, 2 streepjes is vruchtwater.       Nou , duidelijk 2 streepjes dus!
Omdat het al meer dan 24 uur was geleden sta ik dus nu onder controle van de gyn. Morgen om 8.30 moet ik me melden en dan gaan ze inleiden, want dan is het al 55 uur of zo, en ze willen dat het binnen 72 uur geboren gaat worden.
Ik had trouwens nog geen ontsluiting volgens de gyn.

Spannend hoor, volgende keer dat ik hier ben dan is de beeb er!
(mocht ik geen tijd hebben, spiek dan maar op mijn log: http://denenbrieswondertje.punt.nl  , daar zal misschien eerder wat staan)

x Brigitte

He brigitte zet em op he, nog even en je hebt hem in je armen, in je mooie spulletjes en je laat hem nooit meer los heerlijk hoop dat het allemaar meevalt met de hitte en ach in zkh meestal wel goede airco, mag je eigenlijk op onze leeftijd ook gewoon thuis bevallen als het goed gaat?
Paulien en Wilhelmien wat leuk om te horen dat het goed gaat met jullie lekker hoor geniet er van.
Wietske, fijn dat alles er positief uitziet wie weet zijn we deze mnd na de hsg wel beide zwanger , ik zit nu op dag 16 en we hebben enorm geklust alleen zondag voor het laatst mn mannetje heeft nachtdienst en wel wilden vandaag nog even maar schoonmama was op bezoek, en toen moest ie naar zn werk dus helaas, maar hopen dat de eisprong op tijd was (vlgs mij als je geen draadachtig slijm meer hebt is de vruchtbare tijd ook voorbij toch????) we wachten maar weer af
Gwen blij om te horen dat je een wat betere dag hebt en lekker dat je van je af gepraat hebt.
Luna hoe is het eigenlijk met jou?
Jet ook al bijna in de klusdagen??
Miriam jij ook he hoe is het met de acapunctuur??
weltrusten Maaike

Hallo Allemaal,

Brigitte spannend!!! ben benieuwd wanneer je voor het eerst je eigen wondertje in je armen houd :)

Ik zit nu zo ongeveer in de klusdagen, ik heb er alleen met dit ongelovelijke warme weer geen zin in, veel te klef hahahhahaha

Heb vorige week even een dipje gehad, toen ik zwanger was had een vriendin van me al zo'n bon ingevul voor die Zwangerkadoos..... die kreeg ik dus vorige week aan huis geleverd door de postbode, ik was niet thuis dus werd het pakketje bij de buren geparkeerd........
Ik bij de buren langs, zie ik die doos..... gelijk een brok in mijn keel.
Vraagt de buuf natuurlijk joh ben je zwanger...... ai daar kwamen de tranen, ff lekker koppie thee bij de buuf gedronken maar de dagen daarnaa jasses wat weer een klote gevoel.
Nu gaat het wel weer aardig vind wel dat ik nog snel emo ben, alles moet dus nog verwerkt worden.

Met mijn man ook veel gepraat, we hebben beide wel dat we niet de medische molen in willen, dus geen kunstmatige ingrepen om zwanger te worden. We hebben al 1 heerlijke dochter en met zijn 3-en hebben we het harstikke goed. Het gevoel van nog 1 kindje erbij willen knaagt, mijn klokje tikt wat harder dan zijn klokje hihihihi.
We blijven nog doorproberen tot ik 38 word dus dat is nog 1,5 jaar, is het dan niet gelukt dan is het helaas pindakaas en laten we zoals het is.

Groetjes Jet

Hoi allemaal,

Hier even weer een stukje van het mmvervolgverhaal om ons van de 2e pagina af te krijgen.
Gisterochtend voor de samenlevingstest geweest, mijn slijm zag er prima uit, met lange draden en goed doorzichtig. Er was echter geen zaadcel te vinden, maar volgens de gyn zei dat niet dat ze er niet waren. Ze zouden al naar boven gezwommen kunnen zijn, of er zat er toevallig geen in het druppeltje dat hij onde de microscoop had. Dus vandaag nog een keer! Gisteravond was het hier de hele dag 34 graden en 's avonds nog 31 en geen spatje regen! En verplicht klussen, puf puf!!!!
Toch ons best gedaan en niet voor niks, want vanochtend vond hij wel een goede zaadcel in het monster, dus dat is ook goed!

Mannetje komt thuis, schrijf later verder
groetjes
Wietske

Zo, ben ik weer.

Totnutoe lijkt dus bij ons alles goed te zijn. Waarom dan nog niet zwanger?!
Maaike, dat zul jij je ook wel afvragen?
Volgende week moet ik mijn bloed laten controleren op progesteron en dan hebben we de 21ste weer een afspraak met onze eigen gyn die dan terug is van vakantie. Dan kunnen we met haar bespreken hoe nu verder....
Misschien is het niet meer nodig, ook de gyn van vandaag (weer een ander) benadrukte nogeens dat je na de hsg 3 maanden extra vruchtbaar bent.
Daarom vind ik het deze ronde erg spannend, want we hebben heeeeel erg ons best gedaan!

Wat ik wel fijn vind is dat ik steeds meer merk dat mijn man ook echt heel graag een kindje wil. Toen ik wilde overleggen hoe ver we eventueel zouden gaan in de mm als het niet zou lukken was zijn mening direkt duidelijk: We hebben besloten ervoor te gaan en gaan zover als het nodig is. Zolang het maar wel een kindje is van onszelf, dus geen donorzaad of -eicel.
We vinden beiden de mm ook eigenlijk nog wel interessant en zolang het geen pijn doet zoals bij de hsg heb ik er weinig moeite mee.

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe 't met brigitte is, iemand al iets gehoord of gelezen??

groetjes Wietske

JOEHOE!!!!! Bries heeft haar zoon! Wat een mooi kindje zeg!
Gefeliciteerd meid, ik hoop dat alles goed is gegaan, enne.... nu heerlijk gaan genieten.    Dikke kus Gwen.

Terug
Bovenaan